Gå til innhold

OL gratis med Telenor/NRK


Anbefalte innlegg

Dette tilbudet er jo kjempemessig for de med 3G telefon (og dekning). Hvem vil ikke få med seg Ruud Hofstads 14.plass på mila, mens Northug sitter hjemme med 3-4 jr. VM gull...

Det er forøvrig lett å bli blendet av ordet "gratis", og jeg mistenker at det på en eller annet måte fører med seg noen utgifter ved dette. Noen som kan bekrefte mine mistanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det funker ikke? Jeg har sendt meldinger til denne tjenesten to ganger, men får ikke noen link tilbake. Noen som vet hvordan man aktivere det?

5566505[/snapback]

 

Slik jeg husker var det ingen link (i og for seg) i meldingen, men bare en GoTo funksjon. Dvs på min mobil (w900) åpnet jeg meldingen jeg fikk tilbake fra nrk/telenor, og trykket på GoTo. Da ble nettleseren på mobilen automatisk åpnet på den aktuelle OL siden, hvor jeg kunne spille av diverse filmsnutter (veien til Torino, Scheies beste OL minne osv).

 

Hva med basiskostnader? Antall kb lastet ned i forbindelse med UMTS/3G bruk?. Vet ikke om det er slik det fungerer med mitt abonn.(Nonstop), men må man ikke uansett betale for hvor mye traffikk man bruker, i tillegg til det selve videosnuttene koster (i dette tilfellet gratis)?

Lenke til kommentar
Men det funker ikke? Jeg har sendt meldinger til denne tjenesten to ganger, men får ikke noen link tilbake. Noen som vet hvordan man aktivere det?

5566505[/snapback]

 

Slik jeg husker var det ingen link (i og for seg) i meldingen, men bare en GoTo funksjon. Dvs på min mobil (w900) åpnet jeg meldingen jeg fikk tilbake fra nrk/telenor, og trykket på GoTo. Da ble nettleseren på mobilen automatisk åpnet på den aktuelle OL siden, hvor jeg kunne spille av diverse filmsnutter (veien til Torino, Scheies beste OL minne osv).

 

Hva med basiskostnader? Antall kb lastet ned i forbindelse med UMTS/3G bruk?. Vet ikke om det er slik det fungerer med mitt abonn.(Nonstop), men må man ikke uansett betale for hvor mye traffikk man bruker, i tillegg til det selve videosnuttene koster (i dette tilfellet gratis)?

5567285[/snapback]

Jeg får ingen melding da. Får vel bare kontakte Telenor da.

Lenke til kommentar

Har en N-70

 

Får melding når jeg sender OL til 2244 og slikt åpner nrk siden og kommer til mobil tv, men når jeg kommer i realplayer så spør den om tilkobling, jeg godtar tilkobling, men ps kommer mld frem

 

" definer standard tilgangspunkt først"

 

og så lukker realplayer seg. Har jo definert telenor som standard tilgangspunkt, noen som vet om jeg må gjøre dette for realplayer også? og evnt hvor i menyen jeg gjør dette?

Lenke til kommentar

For å definere tilgangspunkt på N70 må du gjøre følgende:

 

Gå inn i menyen -> Bildebehandling -> RealPlayer. Gå så til innstillinger og nettverk. Der skal det være et sted du kan velge tilgangspunkt. Velg da Telenor.

 

Tror dette er ca det du må trykke. Si fra om du ikke får det til.

Lenke til kommentar
gratis med edge også ja, det som er dritt med mobil uten EDGE er at forbindelsen brytes der hvor det ikke er 3G dekning, med andre ord mange brudd fra Fredrikstad til Oslo uten EDGE.  Telefoner testet er N70 og K600i.  Tuneller er også for det meste uten dekning, i hvertfall Eidet, Norby, Ringnes.

5589294[/snapback]

 

Går det ann og se OL-TV på PC med EDGE?(gratis)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...