c-NOfx Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har kjøpt pinnacle studio 10 fra komplett. når jeg skal redigere på filmer ect så klikker programmet i jevne mellomrom. d bare låser seg plutselig å detter ut. har også opplevd at pcen slår seg av eller bare klikker slik at jeg må restarte den ved å slå av strømmen. håper noen kan hjelpe. Mvh Christian Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vet ikke om det vil hjelpe, men har du prøvd nye skjermkortdrivere? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Det er ikkje eit ukjend fenomen at program i Studio-serien skaper problem. Last ned siste patch frå heimesida til Pinnacle og oppdater alle drivarar, det kan vere det vil hjelpe. Endret 7. februar 2006 av incanus Lenke til kommentar
mabje Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 hei hei... eg er på jakt etter gode råd i samme ærend. Har kjøpt studio 10 og hadde først problem med å innstallere det. No kjem eg knapt i gang før heile programmet lukkar seg. Har innstallert nye drivarar til skjermkortet. Men det hjalp ikkje. Lenke til kommentar
manafest Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ingen som tilfeldigvis om det går ann å ta sensur på pinnacle studio 10 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå