Howard Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 ATI har lansert en ny grafikkløsning for bærbare arbeidsstasjoner, som blir tilgjengelig i en modell fra Lenovo. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hva kan denne brukes til da? Spill, Video-redigering eller en slags cad cam for bærbare? Endret 7. februar 2006 av micke090 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Disse brikkene har vel ganske dårlig ytelse i spill? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Disse brikkene har vel ganske dårlig ytelse i spill? 5566601[/snapback] Det var det jeg trodde om FireGL også.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Disse brikkene har vel ganske dårlig ytelse i spill? 5566601[/snapback] Det var det jeg trodde om FireGL også.... 5566938[/snapback] Hadde det egentlig vært vanskelig å lage brikker som yter veldig godt til spill og cad samtidig? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Disse brikkene har vel ganske dårlig ytelse i spill? 5566601[/snapback] Det var det jeg trodde om FireGL også.... 5566938[/snapback] Hadde det egentlig vært vanskelig å lage brikker som yter veldig godt til spill og cad samtidig? 5567122[/snapback] Riktignok noen generasjoner siden, men på min T40p (med FireGL9000) er ikke grafikken nevneverdig dårligere enn på en T40 (med Radeon 9000), heller ikke i spill. Det er sikkert ikke like god ytelse på denne som på de beste spill-brikkene, men det er nok ikke veldig langt unna heller. Uansett - det er vel de færreste som kjøper en slik maskin for å spille på den... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Noen som nå kan si noe om dette kortet er egnet til spilling? Har nettopp fått et tilbud på denne pcen - med "ATI Radeon Mobility v5200 256MB" - men er litt skeptisk hvis kortet kun duger til CAD og slikt... edit: Kortet har neppe tv-utgang? Isåfall er det uinteressant for meg, må kunne spille av filmer fra pc til tv...! Endret 7. april 2006 av el_cash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå