Mattlakk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Håper jeg har postet riktig Hei, har funnet et kamera, også har jeg ikke lader, lurte derfor på om det finns måter å lade opp batteriet på utenom å ha lader'n som følger med, hvis det er interesant så er det Sony batteri Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan jo alltids kjøpe GP Powerbank batterilader med tilhørende batterier. Varigheten er ganske mye bedre enn batteriene som fulgte originalt med digitalkameraet mitt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Spørs om du får tak i samme batteritype da... Sony er ganske sære på det der, og har lagt inn en sperre i mange av sine kamera slik at man må bruke originale batterier. Hähnel og Efilm har også ladere og batterier til forskjellige typer kamera. Lenke til kommentar
modin Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Synes det er litt rart at man bare finner et kamera uten lader. Jeg hadde i hvertfall hatt litt problemer med det hvis noen kom bort til meg på gata å ville selge meg et veldig billig kamera uten lader og kvitering. ps. For å gi noen tips om ladingen (forutsatt at du har funnet kameraet på ærlig vis), jeg med min interesse for å fikle med elektronikk\finmekanikk, ville nok prøvd å fikse noe selv ved hjelp av en gammel trafo med riktig spenning. Så ville jeg bare koblet fra batterie når det hadde gått sånn passe lang tid (før batteriet begynner å bli for varmt), men jeg vet selvsagt at det kan være ganske farlig å lade moderne lithium batterier uten skikkelig lader vi snakker tross alt om et metall som begynner å brenne hvis det kommer i kontakt med luft eller vann (Nokia har jo hatt noen saker med eksploderende mobiltelefoner). Jeg er redd jeg lever litt farlig på det ommerådet jeg. Endret 7. februar 2006 av modin Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvorfor Er det så rart? max uheldig hvis noen mister både kamera oog lader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå