Doktor Progg Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Valget står mellom Samsung 930BF (her) og VideoSeven L19WA (her). Jeg har sett at Samsung'en har fått bra kritikk mens jeg aldri har hørt om VideoSeven og kvaliteten på de. Jeg stusser litt på prisen på VideoSeven skjermen i forhold til at det er en widescreen 19". Skjermen skal brukes til litt spilling (HL2 mm) + vanlige kontorting (programmering i Visual Studio etc.). Film kjører jeg over på TV fra pc'en så det er ikke noe issue. Noen som har noen erfaringer med VideoSeven? Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Never mind. Så en annen tråd rundt det samme. Ikke DVI på VideoSeven skjermen. The decision has been made! Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Never mind. Så en annen tråd rundt det samme. Ikke DVI på VideoSeven skjermen. The decision has been made! 5565989[/snapback] Hvor stor forskjell er det egentlig på kvaliteten med enten en DVI kontakt eller VGA/D-sub kontakt? Ser man merkbar forskjell i spill, office etc. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg sitter på en stk DVI tilkoblet og en stk D-sub tilkoblet på jobben, klarer iallefall ikke å se hvilken som er hva. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Den Videoseven skjermen så jo litt interessant ut, egentlig. Bra oppløsning på den også. Samt at den var ganske billig. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Den Videoseven skjermen så jo litt interessant ut, egentlig. Bra oppløsning på den også. Samt at den var ganske billig. 5568513[/snapback] Den var interessant i form at den var widescreen. Stussa veldig på prisen og tror kanskje det ligger noe der. Kvaliteten kanskje? Jeg skal ihvertfall hente min nye Samsung på posten i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå