Gå til innhold

Er dette å gå for langt, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Saddam muslim?

5566512[/snapback]

Er ikke han en diktor? ;P

ONT: Hmm, synes det var kjempe kult jeg. Men selvfølgelig er dette å gå for langt. Ingen har rett til å henge ut Saddam på en slik grotesk måte, selv om han har påført mange hundre tusen mennesker smerte og fordervelse..

Lenke til kommentar
er det noe værre en at sadam er homse elskeren satan og driver å tar satan i ræva

5577057[/snapback]

Alkohol så tidlig på en torsdag? :no:

5577108[/snapback]

Eller røyking av gamle sokker, ikke bra.... :whistle:

5577124[/snapback]

har dere ikke sett south park: "bigger longer and uncut" da gutter? :cool:

Lenke til kommentar
har dere ikke sett south park: "bigger longer and uncut" da gutter? :cool:

5577342[/snapback]

Haha, først nå forstod jeg at det var en penisreferanse. :D

Ontopic: Nei, jeg synes ikke det er å gå for langt. Kunst skal være provoserende. Om man ikke liker det så trenger man heller ikke å oppsøke det!

Lenke til kommentar
Tja... Slemt er det jo, men ikkenoe i forhold til hva Saddam har gjort. Han fortjener ikke mer respekt, mener jeg.

5577044[/snapback]

Er det å få 100% av alle stemmene en forbrytelse?

Men jeg mener at kunsteren burde velge noen som kan gi igjen med samme mynt, istedenfor å gå etter noen som ikke har muligheten til å forsvare seg med kunst. (:p)

Lenke til kommentar
Tja... Slemt er det jo, men ikkenoe i forhold til hva Saddam har gjort. Han fortjener ikke mer respekt, mener jeg.

5577044[/snapback]

Er det å få 100% av alle stemmene en forbrytelse?

Men jeg mener at kunsteren burde velge noen som kan gi igjen med samme mynt, istedenfor å gå etter noen som ikke har muligheten til å forsvare seg med kunst. (:p)

5577667[/snapback]

Nei, men å slippe ut gass i gatene som et mottrekk til overbefolkning, er da sånn passe ulovlig.

Dessuten vant han ikke det valget på lovlig vis, heller. (Norske lover, that is)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...