Cultofluna Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er dette å gå for langt, eller er det en "lovlig" måte å bli inspirert på? Må jo ærlig innrømme at det var jævli bra og såg ekte ut, men er ikke dette æreskrenking på sitt værste? Fra DB.no Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Alt for langt, i tillegg så kaller de det et kunstverk.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er Saddam muslim? 5566512[/snapback] Ja, han er vel det. ---- En så sentral person som Saddam må finne seg i slikt. Synes installasjonen var en morsom parodi på Damien Hirsts tidligere verk. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tja... Slemt er det jo, men ikkenoe i forhold til hva Saddam har gjort. Han fortjener ikke mer respekt, mener jeg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Er Saddam muslim? 5566512[/snapback] Er ikke han en diktor? ;P ONT: Hmm, synes det var kjempe kult jeg. Men selvfølgelig er dette å gå for langt. Ingen har rett til å henge ut Saddam på en slik grotesk måte, selv om han har påført mange hundre tusen mennesker smerte og fordervelse.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 er det noe værre en at sadam er homse elskeren satan og driver å tar satan i ræva Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 er det noe værre en at sadam er homse elskeren satan og driver å tar satan i ræva 5577057[/snapback] Alkohol så tidlig på en torsdag? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 er det noe værre en at sadam er homse elskeren satan og driver å tar satan i ræva 5577057[/snapback] Alkohol så tidlig på en torsdag? 5577108[/snapback] Eller røyking av gamle sokker, ikke bra.... Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 er det noe værre en at sadam er homse elskeren satan og driver å tar satan i ræva 5577057[/snapback] Alkohol så tidlig på en torsdag? 5577108[/snapback] Eller røyking av gamle sokker, ikke bra.... 5577124[/snapback] har dere ikke sett south park: "bigger longer and uncut" da gutter? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 har dere ikke sett south park: "bigger longer and uncut" da gutter? 5577342[/snapback] Haha, først nå forstod jeg at det var en penisreferanse. Ontopic: Nei, jeg synes ikke det er å gå for langt. Kunst skal være provoserende. Om man ikke liker det så trenger man heller ikke å oppsøke det! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tja... Slemt er det jo, men ikkenoe i forhold til hva Saddam har gjort. Han fortjener ikke mer respekt, mener jeg. 5577044[/snapback] Er det å få 100% av alle stemmene en forbrytelse? Men jeg mener at kunsteren burde velge noen som kan gi igjen med samme mynt, istedenfor å gå etter noen som ikke har muligheten til å forsvare seg med kunst. () Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tja... Slemt er det jo, men ikkenoe i forhold til hva Saddam har gjort. Han fortjener ikke mer respekt, mener jeg. 5577044[/snapback] Er det å få 100% av alle stemmene en forbrytelse? Men jeg mener at kunsteren burde velge noen som kan gi igjen med samme mynt, istedenfor å gå etter noen som ikke har muligheten til å forsvare seg med kunst. () 5577667[/snapback] Nei, men å slippe ut gass i gatene som et mottrekk til overbefolkning, er da sånn passe ulovlig. Dessuten vant han ikke det valget på lovlig vis, heller. (Norske lover, that is) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg syns ikke det var å gå for langt egentlig. Freedom of speache er noe alle har lov til å ytre. At noen finner den provoserende og står i makt til å fjerne den..vel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå