SSSø Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, jeg har fått litt penger nå og vil utvide DVD-samlingen min. Har fallt litt av i de siste årene og lurte derfor på om noen kunne anbefalt noen litt nyere klassikere til meg? Hadde vært fint om dere kunne skrevet litt om filmene også, men bare en liste fungerer også..så lenge dere kan gå god for at det er kvalitet. Ja, jeg har pulp fiction. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Denne skal du kjøpe. Jeg befaler deg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 http://imdb.com/chart/1990s http://imdb.com/chart/2000s Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Die Hard er jo en av de største action klassikerne Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 http://imdb.com/chart/1990shttp://imdb.com/chart/2000s 5567437[/snapback] Du er ikke så dum som du ser ut til LarsP. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Antok at 1990-present var godt nok. Det enkle er ofte det beste. Om man lurer på noe om filmen så kan man jo bare klikke seg inn og lese anmeldelsene. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Takker Ja, jeg har snatch...og merker at jeg faktisk har veldig mange av filmene øverst på de listene. Uansett; takk Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 liker du martial art så er legend of the drunken master den beste jeg har sett. Er fra 1994. Får kjøpt den på play.com. Er jeg nesten helt sikker på. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Se7en er jo det man kaller en instant classic. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 liker du martial art så er legend of the drunken master den beste jeg har sett. Er fra 1994. Får kjøpt den på play.com. Er jeg nesten helt sikker på. Den er ikke gitt ut i England, og dermed er den ikke på Play.com Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Har nå funnet en del filmer jeg skal få sjekket ut: The Shawshank Redemption Goodfellas American Beauty Saving Private Ryan Unforgiven Mener jeg har sett alle de, men husker svært lite, så da er det vel på tide og se de en gang til og kanskje kjøpe de. Eneste er The Shawshank Redemption som jeg aldri har hørt om en gang. Virker som om jeg har gått glipp av noe der. På 2000-listen var det veldig lite jeg fikk lyst på. Også filmer jeg har sett mange ganger og vet jeg "trenger": The Usual Suspect Trainspotting Matrix 1 (bare fordi jeg har 2 og 3, og trenger litt system her) True Romance Secret Window Edward Scissorhands Corpse Bride The Good, the Bad and the Ugly Godfather box Donnie Brasco Scarface Battle Royale A Clockwork Orange Huff, dette kan bli dyrt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 "Shawshank Redemption" heter "Frihetens Regn" på norsk, kanskje du har sett den uten å tenke spesiellt mye over tittelen? Trenger ikke bli så veeeldig dyrt, platekompaniet selger både "Matrix" og "Donie Brasco" for kr 59,50. Forumet har dessuten verdens beste tråd hva angår nettkjøp. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Reservoir Dogs City Of God (Cidade de Deus) Lord Of The Rings Kill Bill 1\2 Saving Private Ryan Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 "Shawshank Redemption" heter "Frihetens Regn" på norsk, kanskje du har sett den uten å tenke spesiellt mye over tittelen? Trenger ikke bli så veeeldig dyrt, platekompaniet selger både "Matrix" og "Donie Brasco" for kr 59,50. Forumet har dessuten verdens beste tråd hva angår nettkjøp. 5572352[/snapback] Ikke kjøp Donnie Brasco for 60 kroner. Da får du den skandinaviske utgaven som ikke er veldig mye å se på. Bakpå er det skrevet med 5 forskjellige språk. Det hele ser generet veldig "shabby" ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Om man skal kjøpe Donnie Brasco og ikke bryr seg om noen små kroner så er dette utgaven man er ute etter: DVDpacific: Donnie Brasco (R1) SE Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Om man skal kjøpe Donnie Brasco og ikke bryr seg om noen små kroner så er dette utgaven man er ute etter: DVDpacific: Donnie Brasco (R1) SE 5572765[/snapback] Hmm. Dette var da ikke dyrt i det hele tatt egentlig. Om en måned, tror jeg denne må kjøpes. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Men Donnie Brasco er ingen god film, så den kjøper man ikke uansett. Jeg var dum nok, dog. Når vi snakker om moderne klassikere er det verdt å nevne LotR-trilogien, Fight Club og Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Fight Club har jeg, LOTR-triologien HATER jeg, siste får jeg vel sjekke ut. Og jeg liker forresten Donnie Brasco. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fight Club har jeg, LOTR-triologien HATER jeg, siste får jeg vel sjekke ut. Og jeg liker forresten Donnie Brasco. 5576684[/snapback] Hva med å gi oss en liste over filmer du allerede har, så hadde du gjort jobben lette for alle oss andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå