LaZrus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei.. JEg har prosjektoppgave om Quentin Tarantino og dette er problemstillingen min: Hvordan påvirket Quentin Tarantino filmen på 90-tallet? Da mener jeg filmen generelt. Positivt og negativt.. Må finne egne kilder, så tenkte kanskje dere visste noe. Setter HØY pris på all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Synes det var en likedan tråd for så ikke lenge siden. Joda her er den Tarantino og Bergman Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Av en eller annen grunn så føler jeg at du har valgt en noe smal problemstilling. Quentin Tarantino er dyktig han, men vil ikke si at han påvirket filmverdenen særskilt utenom å lage et par (Pulp Fiction og Reservoir Dogs. Kill Bill Part I/II regnes ikke med da de kom etter årtusenskiftet) meget gode filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvorvidt han har påvirket dem eller ikke vet jeg ikke, men det virker som samtlige amatørfilmer for tiden innvolverer bruk av narkotika, horeri, banning og mexican standoffs. Jeg mistenker at hvor "kul" Pulp Fiction regnes å være, kan være en av årsakene til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå