Wicca Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hund drikker vann og rennende vann fra springen. Kritikk? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Vann er helt klart fascinerende, ingen tvil om det. Men når det gjelder vann fra springen, så har vi sett flere slike bilder på dette forumet her tidligere. Selv tok jeg også slike bilder da jeg var yngre... Alle bildene ser imidlertid helt like ut! Det er med andre ord ganske standard bilder, ikke noe veldig spennende ved dem. For det første er ikke bakgrunnen (vasken) så veldig interessant - den burde det være gjort noe med. Men tror ikke det er nok, tror det kan være fordel å tenke litt mer kreativt - litt andre vinkler kanskje, annen belysning etc... Ellers var det jo et søtt bilde av hunden din da... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ellers var det jo et søtt bilde av hunden din da... 5565964[/snapback] Kjempesøtt, og naturlig. Det rennende vannet hadde ingenting, desverre. Godt portrett av den tørste lille kompisen, derimot. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Det er vel en egen tråd på forumet med rennende vann.? alle ser like ut... Men dette bildet av Oscar er bra, liker speilingen i vannet/bunnen, å det påpasselige blikket.(å at han dupper ene øret i vannet... ) (Bra skarpe farger på disse i forhold til de forrige...) Jeg bare MÅ... Jeg laget denne i natt...... samme hunden... Endret 7. februar 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du tar jo enda rarere bilder enn meg, Scorpionen Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det bilde med vaskemaskinen var genialt. Lenke til kommentar
Wicca Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Og her er orginalbildet av hunden som rister seg. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 HAHA! Utrolig bra Scorpioen84, utrolig bra! Det med vaskemaskinen fikk meg i latterkrampe. Sykt bra. Sørlig da jeg fikk sett orginalbilde haha. Bildet av hunden var kjempefint. Eneste synd med det øyet som ser til siden. Det hvite i øyet kommer litt for mye frem og gjør den søte hunden, litt mindre søt. Ellers så er jo vann-bilder alltid stilige. Denne var kansje litt for vanlig. Stå på Wicco, du er flink Lenke til kommentar
Wicca Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Har flere bilder av vanndrikking... Også var jo rødt vann litt morsomt da. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det første av de siste var best, Oscar & Robin i samme vannskål... Du skulle tatt bilde når Robin ramla oppi vannskåla,,, :!: Lenke til kommentar
schism Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 hvor mye skal du ha for valpen din da Lenke til kommentar
Wicca Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 hvor mye skal du ha for valpen din da 5575845[/snapback] Hæhæ, han er ikke til salgs. Lenke til kommentar
underground Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hehe når jeg så det bildet av hunden i vaskemaskinen fikk jeg først lyst til å rive hodet av deg pga dyreplageri. Så faktisk ganske ekte ut. Utrolig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå