ohusby Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Inne i Local Area Connection Properties er det et valg om å ha på en Firewall. Hjelper denne firewallen ? Kan jeg slå den av, eller er ikke det så lurt ? Hjelper den i d hele tatt ? Hva kan skje _hvis_ jeg slår den av ? [ Denne Melding var redigert av: Prophecy på 2002-09-16 17:50 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Prophecy skrev (2002-09-16 17:43):Hjelper denne firewallen ? Ja, den hjelper. Men samtidig så lager den mye problemer hvis du bruker maskinen til litt mer enn bare MS tjenester (outlook express, MSN etc.) Quote: Kan jeg slå den av, eller er ikke det så lurt ? Slå den av, og last ned en skikkelig firewall som du kan konfigurere litt. XP-firewallen har jo bare to valg; av og på. Quote: Hjelper den i d hele tatt ? Det har jeg svart på. Den gjør ikke stort mer enn å skjule IP-adressen din så vidt jeg har fått med meg. Quote: Hva kan skje _hvis_ jeg slår den av ? Da kommer alle hackerene og hacker deg! Neida, det skjer ikke noe, bare at du er et enklere mål for script kiddies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå