Blodpudding Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) D70, 70-300mm ED@70mm. Endret 7. februar 2006 av Blodpudding Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 meget pent bilde, velig fine farger, som passet utrolig bra sammen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Dette synes jeg er lekkert. Ingen sol i sikte, men en mye mer dramatisk kontrasteffekt. Veldig fint, helt i min gate Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Tøft Stilig at det bare er svart og blått i bildet. Ser nesten ikke ut som et fotografi i det hele tatt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er helt enig med tidligere kommentarer, og legger til at jeg likte meget godt at du hadde med det treet står på (en stein/berg eller no' sånt?). Mange ville nok ha kuttet ut den, og latt bare treet være motivet, desverre... Nydelig bilde! Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Takker for kommentarene :-) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 håper det er greid for deg Blodpudding at eg bruker bildet ditt som bakgrunnsbilde på skrivebordet mitt Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Jauda, helt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå