Snorre87 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 jeg har et asus a7v-ml hk. jeg finner ikke noe jumpere på hk, og bios'en er låst for overklokking. Jeg har lyst å overklokke ,men hvordan? jeg har duron 850. er den låst? og hvordan åpner jeg den? håper dere kan svare Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 HAHAHAHHAHA! neida, men eg har heller ikkje noken løsning på probleme ditt :razz: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Låst for overklokking? Kan du ikke stille på FSB engang? Når det gjelder Duronen tror jeg det er bare å "tegne sammen" L1 broene med blyant for å låse opp multiplieren. Tror jeg altså, ikke prøv før du er sikker! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Gidder du neste gang du lager en tråd å lage en emne-overskrift som sier noe-som-helst om innholdet i tråden?? Jeg synes det er utrolig irriterende. Ellers velkommen til forumet. Mvh Goebbels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå