Gå til innhold

Spille spill sammen med kjærsten min

robiwan

Anbefalte innlegg

Dama og jeg spiller endel Donkey Kong på xboxen min(emulert da) og lurte på om noen har forslag til alternativer vi kan spille. Vil helst spille sammen. Gjerne gamle spill, på forskjellige konsoller. Hun sier at hun er veldig glad i platformspill, så det er vel et lite hint man kan ta til etteretning. Har tenkt litt på Rainbow island(var det ikke det het hvor du lagde regnbuer og skulle komme deg på toppen av brettet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spill du kan vurdere, men det er på Gamecube om du har det da:P

Four Swords adventure. Ikke helt platform, men er et glimrende spill for multiplayer.

Rainbow Island er det du tenker på ja. :)

Ellers har du Mario Bros. Ikke Super Mario Bros, men det gamle spillet hvor man skal hoppe under fiende for å velve dem. Så må man knocke dem og samle mynter for å komme lengst mulig. Veldig artig

Lenke til kommentar

Bubble Booble.... Spilte jeg veldig mye med X'en...

Gamecub har jeg desverre ikke, er vel heller vanskelig å få til emuleringer av den på xboxen...

Mario Bros var jo et kjempe bra forslag, sånn for å spille bare i et par minutter. Men mener å huske at det ble fort litt ensformig i lengden

wilbur626: Åssen er de spillene du nevner, tenker på Co-op eller er de mot hverandre? Og Perfekt Dark til N64 eller 360?

Noen som har flere forslag gjerne mame og neogeo spill også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...