Gå til innhold

Ny administrator konto? Reinstall => får ikke logge på som f

bebbetufs

Anbefalte innlegg

Etter en fadese har jeg måtte kopiere over filen system. Når XP starter opp så får jeg ikke tilgang til administrative tools. Jeg får heller ikke opp noe alternativ pålogging som admin. Og det står bare en konto oppført og den har admin privilegier. Når jeg klikker på "My Documents" i start menyen så åpnes en ny brukerkonto sine dokumenter. Gamle brukernavnet = "Bernhard" nye = "Bernhard.bebbe"

Hvordan får jeg logget meg på som før? og hvordan kan jeg få tilgang til administrator privilegier?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filen system er en del av registeret som lastes inn hver gang win starter. Når du overskriver den med en gammel versjon, så blir det masse rot, siden en del av system fungerer i lag med de andre registerfilene. Ville aldri giddet og rotet med det, legg heller inn xp på nytt.

Tipper den system filen er gammel, eller hva? :razz:

Glemte at jeg hadde lest den forrige tråden din :wink:

Du kan jo prøve å lage en ekstra install av xp, sette den opp så identisk så mulig (spesiellt drivere, hardware osv.) og deretter kopiere over system. Å ta en system fil fra en annen maskin kan gå, men det er stor sjangse for at det ikke går.

[ Denne Melding var redigert av: xcomiii på 2002-09-17 03:34 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...