Playmofetish Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Jeg ser på laptopen til en venninne, og hverken hun eller jeg kan forklare hvordan hun har fått en stor, firkantet, blinkende markør i alle tekstfelt, der man vanligvis har den tynne streken som blinker. Maskinen skal være fri for spyware og dritt, alle innstillinger er sjekket for musen, men jeg har ikke funnet noen måte å fjerne det på. Det er mildt sagt iriterende å ha en sort firkant som blinker på skjermen hver gang man skal skrive noe. Noen som vet hvordan dette kan fjernes? Endret 7. februar 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Aldri sett en så bred markør før. Men det virker som "insert" er aktivert. Prøvd å trykke på den? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Evt. prøv tastekombinasjoner med CTRL, ALT og SHIFT samt INSERT, HOME, BACKSPACE, etc. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Det hjalp nok ikke det heller. Merkelige saker... Har ikke funnet noe om dette i tastatur- eller musinnstillinger i kontrollpanel, ei heller i Windows Hjelp F1. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Instillingen for bredden på cursor ligger under Accessibility Options i Kontrollpanel. Under Display fanen kan blinkefrekvens og bredde justeres. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 10 poeng til Mythos! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå