Gå til innhold

Hvem selger hurtigkoblinger med shutoff-ventil?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ønsker hurtigkoblinger til min Reserator, siden det er litt prakk å koble fra tårnet fra pcen når jeg skal på LAN og sånn. Ser at de har det på komplett, men det er ganske dyrt for 2 male og 2 female med shutoff hurtikoblinger - tips til andre forretninger, webshops der de selger?

EDIT: IKKE komplett, microplex mener jeg :)

Endret av foilltank
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan du gi meg linker til hurtigkoblinger inne på sia? 3/8 helst

5567614[/snapback]

Nei, men jeg kan sette deg i gang: *link virker ikke, nei... hater frames :p*

Poenget er at det er så mye å velge i. Materialer, pris, koblinger etc. Quick-disconnect tube couplings. Sett deg litt inn i tabellene, så finner du garantert ut av det! :thumbup:

Endret av meastp
Lenke til kommentar
Hvordan er portoen på bestillinger fra siden?

5568225[/snapback]

Nå var du heldig. Fant nemlig kvitteringen.

Delnummer: 5923 K74 x 2 = 2 x 6.65 og 5923 K44 x 2 = 2x 6.83 TOTAL 26.96

SHIPPING 36.08

TOTAL: 63.04

Altså, ganske dyrt for frakt. Dollaren står i dag i ca. 6.7

420 kr, med andre ord. Likevel sparer du i forhold til microplex. Det er sykt.

Lenke til kommentar

Delnummer: 5923  K74 x 2 = 2 x 6.65 og 5923 K44 x 2 = 2x 6.83  TOTAL 26.96

SHIPPING 36.08

5568473[/snapback]

Det hadde vært fint om du bruker samme produkter når du skal sammenligne priser.

Hvis du tar vekk MM foran artikkelnumrene våres (MM=McMaster) så kan du ta resten av artikkelnummeret vårt å paste rett inn i søkefeltet hos McMaster-Carr. Som du ser er prisene for de koblingene vi selger en god del høyere enn for de du kjøpte.

Medmindre du har en spesialavtale med Kristin Halvorsen eller handlet for under kr. 200,- så får du momsregningen i posten ca. 2-4 uker etter du mottok pakken.

Moms er vi pålagt å kreve inn. Hvis du trekker den fra prisene våre og legger frakt+fortolling til McMaster prisene så vil du se at prisene våre nok ikke er så gale.

--

mvh

Hans Petter Faale

Microplex Norge AS

Endret av Microplex Norge AS
Lenke til kommentar

Delnummer: 5923  K74 x 2 = 2 x 6.65 og 5923 K44 x 2 = 2x 6.83  TOTAL 26.96

SHIPPING 36.08

5568473[/snapback]

Det hadde vært fint om du bruker samme produkter når du skal sammenligne priser.

Hvis du tar vekk MM foran artikkelnumrene våres (MM=McMaster) så kan du ta resten av artikkelnummeret vårt å paste rett inn i søkefeltet hos McMaster-Carr. Som du ser er prisene for de koblingene vi selger en god del høyere enn for de du kjøpte.

Og, medmindre du har en spesialavtale med Kristin Halvorsen eller handlet for under kr. 200,- så får du momsregningen i posten ca. 2-4 uker etter du mottok pakken.

--

mvh

Hans Petter Faale

Microplex Norge AS

5572486[/snapback]

Ok, jeg kunne sløyfet "sykt". :p Likevel har jeg ikke sagt at jeg skulle sammenlikne priser - var ihvertfall ikke det jeg mente, uansett hvor dårlig jeg uttrykte meg. foilltank spør etter hurtigkoblinger med shutoff-ventiler, ikke tilsvarende det dere fører, og dermed forbeholder jeg meg retten til å henvise til butikken som fører billigere hurtigkoblinger med shutoff-ventiler.

Når det gjelder toll, så tenker jeg på toll og moms som to forskjellige ting. Toll har jeg sjekket på toll.no, og det er ikke toll på dette, såvidt jeg kunne bedømme.

Når det gjelder moms, som jeg ikke har sagt noe om tidligere, så fikk jeg disse til bursdagen (bestilte selv), og dermed vet jeg ikke noe om ettersendt momsavgift. (Det er nå flere mnd. siden jeg fikk varen.)

Beklager hvis jeg det jeg skrev ikke var entydig, det var ikke meningen.

Lenke til kommentar
hmm, hva betyr "coupler size" ? den er 3/8 på de microplex selger og 1/4 på de som tidligere er linka til hos McMaster

5576172[/snapback]

Jamen så les da, mann! s.164

About Quick-Disconnect Tube Couplings 

Choose quick-disconnect couplings for applications requiring frequent, leak-free connections and disconnections. A coupling consists of two components: a socket and a plug with the same coupler size. When the plug is inserted in the socket, a latch in the socket engages a groove on the plug, locking the assembly together and permitting 360° swiveling so tubing doesn't twist and kink. To disconnect the coupling, simply press the latch and remove the plug. Coupler size is an industry designation and not the actual size. The actual dimension is determined by measuring the ID of the socket (A) or the OD of the plug (B).

(det er også et forklarende bilde der.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...