perrymason Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Lurte på hvilken drivere som må innstalleres i windows XP ? Hvis ja,hvilke ? og gjerne linker til disse.... Har følgende maskinvare : opteron 165@2,5Ghz på luft... 2x512mb ram msi k8n neo4 fi windows xp pro mvh Endret 7. februar 2006 av perrymason Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Tror du skal slappe av litt med emnetittlen før moderatorer stenger tråden. AMD x2 og Opteron er to forskjellige serier. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Opteron har samme driver på single og dual-core prosessorer, som du finner her. (Athlon serien derimot har forskjellige drivere for single og dual-core).. Endret 7. februar 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 JEG PERSONLIG SYNES CAPSLOCK ER KNALL... DET ER DEN KNAPPEN SOM DEFINITIVT GIR DEG MEST OPPMERKSOMHET, OG DA VI IKKE LIKER OPPMERKSOMHETSFREAKER, STENGER JEG LIKE GREIT DENNE POSTEN FØRST SOM SIST. HVIS INGEN HAR NOEN INNVENDINGER DA SELVSAGT... IKKE? NEIVEL, DA STENGTE JEG DEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg