Julia Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg drev og formaterte, og nå, når jeg skulle innstallere windows, så ville ikke pc'n finne cd'n, og jeg fikk den heller ikke ut da jeg trykket på eject. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Ikke etter restart heller. Det kan være dårlig kontakt en plass i strøm eller signal kablene. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Prøv å ta ut CD-en rett etter POST (der bl.a. RAM telles opp). Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 De fleste cd-rom har nødutløsere. Det er et lite hull vesiden av eject kanppen. Put en binders eller noe lignende inn. Har du slott in så kanskje du har et problem. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: iron_knuckle skrev (2002-09-16 17:58):De fleste cd-rom har nødutløsere. Det er et lite hull vesiden av eject kanppen. Put en binders eller noe lignende inn. Har du slott in så kanskje du har et problem. Å har de andre og fått det nå, Det trudde eg var noe plextor var alene med å bruke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 18:14, skrev Kjetil Lura:Å har de andre og fått det nå, Det trudde eg var noe plextor var alene med å bruke. Eh? Det var da vitterlig nødutløser på en hønngammel Creative 2x-spiller jeg skrotet i sommer. Jeg kan faktisk ikke komme på at jeg har vært borti en spiller som ikke har det. Men så har ikke jeg vært borti slot-in-spillere. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: LarsC skrev (2002-09-16 18:17):Eh? Det var da vitterlig nødutløser på en hønngammel Creative 2x-spiller jeg skrotet i sommer.Jeg kan faktisk ikke komme på at jeg har vært borti en spiller som ikke har det.Men så har ikke jeg vært borti slot-in-spillere. Eg tenker ikke på slot in spillere nei den gode gammledagse. Eg har ikke lagt merke til om de nye har, Men den dvd fra creative som eg solgte var det ikke sånn nødutløser på. Men på mine plextor brenner/cd-rom har. Lenke til kommentar
Julia Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Den har ingen "bitteliten" eject-knapp ( en er slot-in ). Og den vil ikke etter utallige restarts. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 bare opne dritten...der ikke noe vansklig....noen skruer....et lokk....ta ut cd som sikkert har kilt seg fast..og skru igjen (forsiktig med lasern) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Den 2002-09-16 18:54, skrev Kjetil Lura: Quote: Eg har ikke lagt merke til om de nye har, Men den dvd fra creative som eg solgte var det ikke sånn nødutløser på. Ikke? Snodig. Men de kan være ugreie å få øye på. Ofte er det bare et lite høl. Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har cd spilleren strøm? det er jo det mest elementære her! har den det, ville jeg sendt spilleren tilbake hvor jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå