MasterOfDisaster Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 min far vil ha seg 42" ers tv.max pris er på 30k.. hva foreslår dere? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Passer kanskje bedre på videodelen. Ikke at det er så farlig. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Skal det være LCD eller Plasma? Hva skal TV`en hovedakelig brukes til, TV-titting, DVD, HD-Filmer (kobles til PC) eventuelt bruke X-Box 360 eller PS3 når den kommer? Litt mere informasjon ang bruksområdet TV`en skal dekke så kan vi hjelpe litt mere. Som Dimitrij sier så passer denne best i videodelen av forumet. Kanskje en snill moderator kan flytte denne for deg. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 skal bruker til både,tv,video,dvd,ps2 og litt pc..mulig han vil gi 35k.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Finner litt her Men hvis jeg var faren din ville jeg tatt meg en tur inn til noen elkjeder og sett på TV`er der jeg. Siden han skal gi såpass mye penger for en TV så må han ikke kjøpe katta i sekken over Internett. TV`en finner han best ved å oppsøke elkjeder og ser på TV`ene i den prisklassen han ønsker. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 jaja..han har gjort det men lurte på om noen her inne hadde anbefalinger;) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Passer kanskje bedre på videodelen. Ikke at det er så farlig. 5565587[/snapback] Stemmer det. *flyttes* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå