Gå til innhold

San Diego stepping KAB2E 0547DPDW. Helt Rå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer du noe høyere hvis du øker vcore? F.eks 3100 MHz med 1,55 V eller 1,60 V?

Bra cpu du har iallefall :yes: min opty148 klarer til sammenligning "bare" 2,95 GHz med 1,5V og går absolutt ikke høyere uansett spenning.

Ikke bra av meg å lese slike tråder...plutselig så har jeg kjøpt en Sandy bare for å få 100 MHz kjappere prosessor(i beste fall)...noe som ikke merkes i praksis engang. Livet hadde vært så mye enklere uten kredittkort, sukk. Must resist!

Lenke til kommentar

Enig...kredittkort er noe drit. + at jeg har 40000 å gå i minus på brukskontoen min. Å den er i 40 000 minus nå :(

Men men...er student.....må bare være sånn.

vil egentlig ikke bruke mere volt. Den blir veldig varm da.

Den holder ca 54 grader load nå.

Jeg er rå fornøyd nå...gir meg mens leken er god!! ;)

Lenke til kommentar

Jeg har en AMD 64 2,4Ghz 4000+ San Diego :)

Hva kan jeg oppnå med denne cpu, jeg har dette minne:

Minne

Har lyst på 3Ghz?

Hva gjør jeg, er noob i overklokking.

Gå inn i BIOS, kan det. Jeg skal klare å endre verdiene viss dere kan si meg ka som skal endres og til ka :innocent: ?

Hva må jeg sette multiplier, HTT, CPU volt, RAM volt til?

Endret av chills
Lenke til kommentar

Bare 54 C? Pingle eller :tease: Jeg har testet min opptil 63-64 C, men da begynte jeg å bli litt nervøs må jeg innrømme. Så lenge man ikke passerer 60 C så tror jeg det skal gå greit. Men hold deg til det du føler deg komfortabel med.

Lenge leve studentlivet på krita :grin:

Oi, de har fått inn Opteron 170 på komplett :cry: . Shit, 3600 Kr. ***klippe kortet fort som f***

Lenke til kommentar

Jeg komfortabel så det griner etter...

Litt synd at jeg bare har x800gto har jeg funnet ut av....blir jo en gedigen flaskehals i ellers så rått system :)

Er dere ikke enig?

Men jeg har aldrig kjøpt en komponent over 1500 kr, og ikke hadde jeg tenkt til å gjøre det heller. Så hvis 7800GT kommr ned til den prisen så kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...