smartgod Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har nettopp anskaffet meg en N70, men sliter med en liten ting. På alle andre Nokiaer jeg har vært borti (hovedsaklig S40) kan man legge til snarveier på en egen "Gå til"-meny. Denne menyen finnes i N70en også, og inneholder Kalender, Kontakter og Meldinger som standard. Men hvordan i heite, huleste skal jeg legge til snarveier til andre ting? (Profiler, programmer, etc.) Det som står beskrevet under hjelp er å velge "Legg til i Gå til" under valg i programmet, men dette valget finnes ikke, bortsett fra for enkle sanger og bilder i galleriet. Er dette en bug, eller? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Kan godt hende det er en bug, har selv opplevd at enkelte menyvalg forsvinner. Har du prøvd å gå inn på selve Gå til-lista fra hovedmenyen? Lenke til kommentar
cavey Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Irriterer meg over det samme. Virker som om det bare er notat-filer og et par ting til som man kan lage snarveier til. Hva du enn gjør; IKKE test ut App Man. Der kan man legge til snarveier fra alle programmer/dokumenter. Men den ødelegger programmet, eller en eller annen fil den trenger for å kjøre... :/ Så nå funker ikke programmet "gå til" mer... (sikkert ikke kompatibel med n70) Endret 12. februar 2006 av cavey Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det er nok dessverre ingen bug, det er ikke alle programmer som har denne funksjonen innlagt. Samt at kanskje Nokia har forandre dette ytterligere i n70. (Ikke alltid jeg hadde det valget selv i min N6600) For å få flere snarveier i "gå til" kan en jo prøve med SymbianWare sin Filemanager. Dette er en mer avansert utforsker samt at den kan legge til snarveier i "gå til". Framgangsmåte: Du blar til ønsket program (må være selve .app filen) enten på internminnet på telefonen eller minnekortet. Trykk - "options", velg - "operations" og til slutt - "add to pinboard" .app filen for de respektive programmene finner du under c:\System\Apps\*programmet du vil finne .app filen til* dersom du installerte det i telefonens minne eller e:\system\Apps\*programmet du vil finne .app filen til* dersom det er på minnekortet .app filen er altså den filen som kjører programmet lik .exe i windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå