TST Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Vi har nå satt opp to dedikerte Trackmania Nations-servere, og starter konkurranse om ukens bane. Les mer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kjempeflott. Har ikkje spelt det sjølv men blei frista til å spele det no. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Finner jeg denne Gamer.no serveren automatisk når jeg går inn på norske servere da? Lenke til kommentar
stengah Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Finner jeg denne Gamer.no serveren automatisk når jeg går inn på norske servere da? 5565149[/snapback] Jepp. Meget bra av gamer.no Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 I tillegg starter vi herved vår ukentlige Trackmania Nations-konkurranse Kor mange runder er det planlagt at denne konkurransen skal ha? Ellers er dette eit bra tiltak av Gamer.no. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 I tillegg starter vi herved vår ukentlige Trackmania Nations-konkurranse Kor mange runder er det planlagt at denne konkurransen skal ha? 5565558[/snapback] Vi holder vel gående så lenge folk kommer med gode bidrag, og så lenge spillet er populært :-) Lenke til kommentar
Perre Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er det Starforce på de filene som vi kan downloade fra dere? Jeg har sett mye snakk om at denne versjonen av Trackmania installerer Starforce på PC'en, noe som kan føre til probemer senere. Hvis det er Starforce på denne klienten vet noen om et sted der den kan downloades uten Starforce-beskyttelsen? Jeg har ekstremt lyst til å prøve dette, men jeg bli svært provosert av sånn snikinstallering! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har av en eller annen grunn ikke satte igang å spille ennda, men blir vel nødt til å få det igang idag Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Er det Starforce på de filene som vi kan downloade fra dere? Ja, og det skal det også være. Det er fordi utviklerne ønsker å beskytte exe-filen mot hacking, for å lage cracks for andre fullprisspill i Trackmania-serien. Vi ønsker ikke at denne tråden handler om StarForce. Hvis dere føler for å snakke om det, vennligst søk på forumet etter relevante tråder - det finnes flere av dem :-) Lenke til kommentar
POdiUM Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Knallbra spill. Begge Gamer-serverne er som regel fulle på dag- og kveldstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg