Gå til innhold

Hvordan "Speede" Opp Linjen.

Anbefalte innlegg

Når jeg laster ned filmer så ligger hastigheten på 40 kb/s. Synes dette er litt rart, fordi jeg vil tro at linja mi skal være raskere. Er en Standard telenor linje btw. Jeg er kobla til en ruter via en netverkskabel. Er det noe jeg kan gjøre for å øke hastigheten? Tok en test på Speedometeret.

post-93352-1139288668_thumb.jpg

Endret av kimzor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sier at du laster ned filmer som du i of for seg bør passe deg litt med på dette forumet så regner jeg med at det er snakk om p2p? DC, kaza, torrents e.l.?

Hvis det er det så kommer det ikke ann på hvor rask linje du har, men hvor rask linje den/de som du laster ned fra har! Laster du ned torrents kommer også hvor mye du laster opp inn i bilde...

Lenke til kommentar

- I en KB er det 8Kb. med andre ord kan din 2700Kb linje laste ned maks 337KB/sec.

- Når du laster ned er det ikke bare din hastighet som teller, men også hastigheten til senderen.

- Om du laster ned ting via torrent må du åpne riktige porter i ruteren for å kunne bruke aktiv-mode. På passive mode vil du alltid få dårlig hastighet.

- Her på forumet er det ikke lov å snakke om ulovlig nedlastning. Siden du teoretisk sett kan snakke om lovlig materiale skal jeg ikke forhåndsdømme, men formuler deg gjerne (edit post?) mer generellt ved senere annledninger dersom du vil unngå problemer med forum moderatorene.

-Stigma

Lenke til kommentar

Da det er forbudt å komme med informasjon som _kan_ føre til piratvirksomhet, og trådstarter sier at han ønsker hjelp til å laste ned raskere når han laster ned "filmer" så stenges denne tråden.

Filmer via torrenter er i 99 av 100 tilfeller piratkopiert materiale - og vi ønsker ikke å hjelpe med slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...