Gå til innhold

Har Mac mini blitt oppgradert i det siste?

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd mac før, og tenkte jeg skulle teste en mac mini. Men leste noe for noen måneder siden om at den skulle bli oppgradert (ikke utseendemessig), og at det var mer eller mindre "hemmelig" - dvs, den nye versjonen ville skifte ut den gamle uten å skifte modellnavn/pris.

Siden dette antagelig blir den eneste mac'en jeg kjøper, og ikke har noen planer om å oppgradere, vil jeg jo selvsagt ha det nyeste.

Spørsmålet er da: Er det noen oppgraderinger på Mac mini i vente i nærmeste fremtid? F.eks. operativsystem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at dette er snakk om samme oppgradering som alle andre Mac'er har eller er i ferd med å få.. altså overgangen til Intel-prosessor.

Foreløpig er det bare iMac og tidligere PowerBook (Nå MacBook Pro) som er lansert i ny utgave med Intel-prosessor.

Resten av modellene blir lasert senere i år.

Lenke til kommentar

Vent til sommeren (i hvert fall!). Ryktene sier nemlig at Mac mini vil bli oppgradert til en slags Media Center maskin, samt at den vil også da selvf. få en ny Intel CPU. Hva gjelder operativsystemet så er jo Mac OS X Tiger relativt nytt, Apple har derimot sagt at de kommer til å presentere et nytt operativsystem like etter at Vista blir lansert, så jeg regner nok ikke med å se Leopard i butikkhyllene før i begynnelsen av 07.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...