password Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Er han her sånn ca. ganske grei på gitaren, eller bedre..?! http://video.google.com/videoplay?&docid=1...5&q=guitar&sb=1 Endret 7. februar 2006 av password Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nei da, han var ikke så god... En helt gjennomsnittlig asiat Those crazy little fire crackers! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nei da, han var ikke så god... En helt gjennomsnittlig asiat Those crazy little fire crackers! 5564780[/snapback] Har ikke sett den jeg.. Sitter på jobb, og der er all "multimedia" like morsomt som å komme hjem til vannlekasje etter en ferietur.. .. Men.. "Han var ikke så god" = Ironisk?.. Etter var han ikke så über? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Litt slik ironisk eller også kalt sjalu Men det er uendelig av asiater som kan gjøre ting som er stikk imot all fornuft og fysiske lover Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 hmm.. Nå har jeg sett den, men.. Synes ikke dette var så imponerende.. Tror faktisk jeg skulle ha klart det selv.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Han var jo kjempeflink Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ble ikke akkuratt super-imponert.. Det der så veldig innøvd ut.. la han improvisere ett par riff med soloer så kansje.. Har en kompis som ihvertfall er 3 ganger sykere med gitaren enn han der.. Han der lå jo nesten på mitt nivå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Må sjekke ut når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 han er god ja, men ikke noe sånn "dæven!" Og som Cultofluna sa så det veldig innøvd ut. Bortsett fra den sweapen, den burde han øvd litt mere på Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Han er ikke kjempe god men, Syns han her er "Litt" bedre:P http://www.compfused.com/directlink/603/ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Ble ikke akkuratt super-imponert..Det der så veldig innøvd ut.. la han improvisere ett par riff med soloer så kansje.. Har en kompis som ihvertfall er 3 ganger sykere med gitaren enn han der.. Han der lå jo nesten på mitt nivå 5565231[/snapback] Tja... vil nå si han er ganske god og hvis kompisen din er 3 ganger bedre så er han en seriøst dyktig gitarist. Få han til legge ut en video der han spiller noe fett! Et par filmer til er det vel på den offisielle hjemmesiden til JerryC: http://jerryc.tw Spiller selv gitar og har selvfølgelig sett folk som er bedre, men han er alikevel god. Og hvis du synes skills på gitaren går på improv, så er vi... ikke enige heh crawford: tappe-runking på en gitar er mer enn kjipt nok, men to!?!? Ser bare utrolig harry ut og høres ikke bra ut. Endret 7. februar 2006 av SBS Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Minnner meg om pianomannen. Noen som vet om han gjør dette i blinde? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ble ikke akkuratt super-imponert..Det der så veldig innøvd ut.. la han improvisere ett par riff med soloer så kansje.. Har en kompis som ihvertfall er 3 ganger sykere med gitaren enn han der.. Han der lå jo nesten på mitt nivå 5565231[/snapback] Tja... vil nå si han er ganske god og hvis kompisen din er 3 ganger bedre så er han en seriøst dyktig gitarist. Få han til legge ut en video der han spiller noe fett! Et par filmer til er det vel på den offisielle hjemmesiden til JerryC: http://jerryc.tw Spiller selv gitar og har selvfølgelig sett folk som er bedre, men han er alikevel god. Og hvis du synes skills på gitaren går på improv, så er vi... ikke enige heh crawford: tappe-runking på en gitar er mer enn kjipt nok, men to!?!? Ser bare utrolig harry ut og høres ikke bra ut. 5565963[/snapback] Det er vel forskjell på en gitarist som kan spille det der etter 100 timer med øving og en som kan improvisere noe på samme nivå.. var bare det jeg ville frem til. Skulle ønske jeg hadde ett live-opptak med kompisen min der han gav alt, men er vel heller begrenset det vi har spillt på konserter. men skal se hva jeg får til såklart Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Etter å ha sett Michael Angelo blir man ikke imponert (spol til 1:45 i videoen) Asiaten var flink, for all del, men Angelo er bare utrolig. Er ille bra når han driver på med den doble gitaren også, synd at den er stjålet (han har en quad-guitar også). Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ble ikke imponert over den dual videoen hans, men "AAAAHAHAHAHHAH" når jeg satte på den andre videon! FETT!! En i klassa mi som hadde fortalt om den filmen, men det er først nå jeg har fått sett den Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 han som spiller supermario eiger syns jeg iaffal.. link noen? dobbel gitar så skikkelig teit ut :\ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Angelo er tragedie. Å herregud, eg blir så flau. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 http://gprime.net/video/blindfoldedmariopianist2.php Der er han på piano trur jeg. ( orka ikke se på filmen ) Han var da langt ifra dårlig på guitar han karn her. ( snakker til topicet ) Litt rå sang når den blei piffa opp slik. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Angelo er tragedie.Å herregud, eg blir så flau. 5566461[/snapback] Noen du mener er bedre? Av andre er vel ikke Joe Satriani så ille, om man skal ha alternativer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Noen du mener er bedre? Ja, haugevis. Angelo er rask, that's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå