Gå til innhold

Se på denna gitarfyren

password

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei da, han var ikke så god... En helt gjennomsnittlig asiat :p

Those crazy little fire crackers!

5564780[/snapback]

Har ikke sett den jeg.. Sitter på jobb, og der er all "multimedia" like morsomt som å komme hjem til vannlekasje etter en ferietur.. :p ..

Men.. "Han var ikke så god" = Ironisk?.. Etter var han ikke så über?

Lenke til kommentar
Ble ikke akkuratt super-imponert..

Det der så veldig innøvd ut.. la han improvisere ett par riff med soloer så kansje..

Har en kompis som ihvertfall er 3 ganger sykere med gitaren enn han der..

Han der lå jo nesten på mitt nivå :p

5565231[/snapback]

Tja... vil nå si han er ganske god og hvis kompisen din er 3 ganger bedre så er han en seriøst dyktig gitarist. Få han til legge ut en video der han spiller noe fett! :thumbup:

Et par filmer til er det vel på den offisielle hjemmesiden til JerryC: http://jerryc.tw

Spiller selv gitar og har selvfølgelig sett folk som er bedre, men han er alikevel god. Og hvis du synes skills på gitaren går på improv, så er vi... ikke enige heh

crawford:

tappe-runking på en gitar er mer enn kjipt nok, men to!?!? Ser bare utrolig harry ut og høres ikke bra ut.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Ble ikke akkuratt super-imponert..

Det der så veldig innøvd ut.. la han improvisere ett par riff med soloer så kansje..

Har en kompis som ihvertfall er 3 ganger sykere med gitaren enn han der..

Han der lå jo nesten på mitt nivå :p

5565231[/snapback]

Tja... vil nå si han er ganske god og hvis kompisen din er 3 ganger bedre så er han en seriøst dyktig gitarist. Få han til legge ut en video der han spiller noe fett! :thumbup:

Et par filmer til er det vel på den offisielle hjemmesiden til JerryC: http://jerryc.tw

Spiller selv gitar og har selvfølgelig sett folk som er bedre, men han er alikevel god. Og hvis du synes skills på gitaren går på improv, så er vi... ikke enige heh

crawford:

tappe-runking på en gitar er mer enn kjipt nok, men to!?!? Ser bare utrolig harry ut og høres ikke bra ut.

5565963[/snapback]

Det er vel forskjell på en gitarist som kan spille det der etter 100 timer med øving og en som kan improvisere noe på samme nivå.. var bare det jeg ville frem til.

Skulle ønske jeg hadde ett live-opptak med kompisen min der han gav alt, men er vel heller begrenset det vi har spillt på konserter. men skal se hva jeg får til såklart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...