Gå til innhold

Hvor selges cpu for bærbar pc??

ROLS

Anbefalte innlegg

noen som vet om en plass de selger cpu for bærbar pc?

jeg er ikke innteresert å levere pc'n til leverandør.....da jeg er kompetent til å utføre oppgraderingen selv.

savner også adresser til web sider som selger utstyr til bærbare. kanskje noe for redaksjonen i barbara å tenke på.....hva finns hvor? linker til sider om bærbart...etc!

forøvrig......råbra at det endelig er kommet en side som denne.......bra...barbara!!

mvh rols

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prossesorene er loddet fast......det å bytte er det minste problemet........jeg har allerede demontert for å sjekke om dette. jeg har også sjekket chipsetet på maskinen.....hva det støtter og ikke støtter. jeg har også sendt mail til compaq om jumper/dip switch innstillingene på hovedkortet.

ikke sikkert compaq gir meg dem.......men da er det bare å prøve seg fram!

jeg har nå funnet en leverandør på prossesor.

en ting finner jeg merkelig......jeg spurte om hvor jeg kunne kjøpe prossesor.........jeg fikk to svar om at det ikke lot seg gjøre å skifte. ikke for å være frekk......men er det ikke til brukerne av forumet sitt beste.......at folk svarer med riktig informasjon på spørsmål som blir stilt?

rols

Lenke til kommentar

hehhe, nei du er ikke god...

Quote:

On 2001-12-08 22:24, ROLS skrev:

prossesorene er loddet fast......det å bytte er det minste problemet........jeg har allerede demontert for å sjekke om dette. jeg har også sjekket chipsetet på maskinen.....hva det støtter og ikke støtter. jeg har også sendt mail til compaq om jumper/dip switch innstillingene på hovedkortet.

ikke sikkert compaq gir meg dem.......men da er det bare å prøve seg fram!

jeg har nå funnet en leverandør på prossesor.

en ting finner jeg merkelig......jeg spurte om hvor jeg kunne kjøpe prossesor.........jeg fikk to svar om at det ikke lot seg gjøre å skifte. ikke for å være frekk......men er det ikke til brukerne av forumet sitt beste.......at folk svarer med riktig informasjon på spørsmål som blir stilt?

rols

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...