Ma Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei! Hva er galt med dette skjemaet? Vil gjerne at skjemaet skal bli sendt når man trykker enter på tastaturet, men det funker bare når man trykker OK-knappen. Når man trykker enter, blir feltet tomt og ingenting skjer, og det skjer uavhengig om jeg har reset knapp eller ikke. Hva skal jeg forandre for å få til dette? <form method="post" action="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>"> <p>Search first or last name</p> <input name="Namesearch" type="text" maxlength="100" size="25" tabindex="1" /> <p><input type="submit" name="submit" value="OK" tabindex="2" /> <input type="reset" name="reset" value="Reset" tabindex="3" /></p> </form> Lenke til kommentar
KentS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei! Hva er galt med dette skjemaet? Vil gjerne at skjemaet skal bli sendt når man trykker enter på tastaturet, men det funker bare når man trykker OK-knappen. Når man trykker enter, blir feltet tomt og ingenting skjer, og det skjer uavhengig om jeg har reset knapp eller ikke. Hva skal jeg forandre for å få til dette? <form method="post" action="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>"> <p>Search first or last name</p> <input name="Namesearch" type="text" maxlength="100" size="25" tabindex="1" /> <p><input type="submit" name="submit" value="OK" tabindex="2" /> <input type="reset" name="reset" value="Reset" tabindex="3" /></p> </form> 5564742[/snapback] Prøvd og fjerne reset? Lenke til kommentar
Ma Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 ja, det har jeg prøvd, men det skjer akkurat det samme da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå