KentS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hei jeg heter kent og er ny på forumet. Det jeg lurer på er om disse 2 kortene fungerer til Gentoo linux og ubuntu linux. Hovedkortet Skjermkortet Jeg antar at dette går an men vil bare ha det bekreftet. Endret 7. februar 2006 av KentS Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Joda, det kommer til å funke veldig bra vil jeg tro. Men er jo litt vanskelig å spille mange spill i linux, hvorfor så "kraftig" hardware? Lenke til kommentar
KentS Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Hva tenker du på? skjermkortet? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Altså, nå vet jeg ikke hva du skal bruke maskina til, utenom at du har sagt linux.. Hvis du ikke har tenkt å spille i linux, ser jeg ikke vitsen med så kraftig skjermkort / hk.. Men du får kjøpe det hvis du mener du trenger det.. Er jo gode saker, ikke noe problem! Lenke til kommentar
KentS Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Du kunne gjerne funnet et brukbart Skjermkort til det HKet for hket forblir!. Men er Amd tingen? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hmm, tror du misforstod meg litt.. Skjermkortet du har valgt, er supert det! Ingenting å utsette på det, men du har fortsatt ikke svart meg på om du skal SPILLE SPILL i linux? Eller skal du bare surfe, skrive, musikk etc? Svar meg på den først, så får vi se Lenke til kommentar
KentS Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Nei antakelighvis ikke, men det kommer antagleighvis hvis jeg får gas på WMWARE. Vurderer og gå til gentoo, men vet ikke om det er noen skikkelig emulator der. Blir vell litt cs i blant... ByTheWay vet du hvor jeg kan få takk i skjermkort med utak til 2 skjermer? Evt har du prøvd gentoo vet du om det går med 2? Endret 7. februar 2006 av KentS Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Bare kjøp det du har funnet over, det har utgang for 2 skjermer. Aner ikke om gentoo har støtte for 2 skjermer, kan godt hende.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Altså, det er vel ikke noe problem å kjøre både win og linux samtidlig eller ? Lenke til kommentar
KentS Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Nei det er ikke vanskeligg, men da bør du ha 2 hardisker. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Disse komponentene fra Netshop er billigere hvis du bestiller denne uken (skjermkortet). Er det samme hovedkortet, men et annet merke på skjermkortet. Hovedkort Skjermkort Bare et lite tips, hvis du vil spare noen kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå