AK47 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Telenor Internett hadde for et års tid siden en kampanje hvor du fikk Todos Duo 128 for 1 krone hvis du bandt deg opp som kunde i ett, eller var det to år. Selv har jeg en sånn telefon. Jeg kjenner to andre som har skaffet denne telefonen gjennom Telenors tilbud. Problemet er at denne telefonen har en feil som går igjen hos svært mange. Telefonen kan ringe, og du tar opp røret og det er fortsatt ikke noen reaksjon. Telefonen fortsetter å ringe. Eneste muligheten for å bruke telefonen er å benytte deg av høytalerfunksjonen. Uavhengig av hverandre har de to jeg kjenner til prøvd å få dette i orden og kontaktet Telenor. Faktisk er det under ett år siden begge skaffet seg telefonen, så dette skulle være en klar garantisak. Men begge er blitt satt over fra den ene til den andre og ingen tar ansvar. Det er ingen som har solgt denne telefonen, slik Telenor oppfører seg. Dermed er jeg ganske så sikker på at det sitter mange med samme problem rundt i landet. De er lurt av Telenor og sitter med en telefon til et par tusen kroner som ikke virker. Jeg ønsker om det er flere her som har hatt samme problem sier i fra her. Jeg er sikker på at det er noe vi kan gjøre, men vi står sterkere sammen. Telenor bør ikke slippe unna denne gangen også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå