Iceman22 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg skal selge en pc jeg har bygd nå, men er litt usikker på hva jeg skal ha for den, lurte på om dere kunne hjelpe meg litt med den prisen, hva dere syns den er verdt osv.. Her har jeg skrevet ett sammendrag om den Overskrift: RÅ PC med AMD 2,8ghz, HDD 160GB, 512 CL2,0 MINNE +++ Selges BILLIG! Denne pcen passer perfekt for gaming, internet surfing og til kontoret. Maskinen leveres med masse programvare og alle nyeste driverene til skjermkort, hovedkort og lydkort. Den har innstalert virusfri Microsoft WIndows Xp Profesional Service pack 1, du kan få service pack 2 hvis ønskelig helt gratis. Norman virusprogram Full version kan fås med Helt gratis hvis ønskelig. Pc`en egner seg bra til Gaming også, den drar Battlefield2 uten problemer og masse andre spill som f.ex Counter strike. Pcen`s spesifikasjoner: Kabinett: Raidmax Scorpio i Sølv Farge med sidedør/m plexi glass og påmontert Rød neon vifte på sidedøren. Kabinettet er ikke så mye slitt, bare litt riper på sidevinduet. Hovedkort: Asus A7N8X Socket A, kjempebra og stabilt hovedkort. Prossesor/Cpu: Amd Athlon 2800+ Barton Socket A ( Tilsvarer 2,8ghz i pentium 4, og dette er Amd og er mye bedre til gaming en Intel ) Minne/ram: RASK Twinmos TWISTER 512mb PC3200 Cl2,0, tilsvarer 1gb minne Cl2,5. harddisk: 1X 80gb Maxtor 7200RPM og en Western digital 80GB 7200rpm. Skjermkort: Asus Radeon 9600XT 128MB AGP8X. Strømforsyning: 360W Chieftec, Veldig Stabil PSU! Cd rom/Dvd/Flopy: 1X Sony Cd brenner, Asus DVD Spiller 16X og Flopy Disk følger med. Lyd: 5,1 integrert i Hovedkortet, helt ok lyd. Netverkskort: Innstalert og klar til bruk! Vifter: 2x Røde NEON vifter bak på kabinettet. Utstyr til pcen: Enkelt Tastatur og Mus følger med, høytalere kan fås med gratis frivilig, det er ikke beste kvalitet men. Programvare som er innstalert: Msn messenger nyeste version ( Mer kommer ) Det er ingenting feil med pcen, alle delene fungerer som de skal og alt er stabilt. Det er kun noen Ekstra usb tilkoblinger foran kabinettet som ikke er koblet til og ekstra lyd innganger, men de kan brukes bak hovedkortet. Hvis du ønsker større harddisk, dvd brenner eller bedre grafikort så kan dette sikkert ordnes etter auksjon slutt for en billig penge, dette er frivillig. Bilder kommer på Onsdag da jeg får viftene mine! Lenke til kommentar
Hans Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det her virket mer som en annonse for bruktmarkedet enn ett innlegg på forumet.. Beklager å måtte skuffe deg, men tror ikke du drar inn så mye penger på den pcen der Gaaamle deler, ripete kabinett... Du er heldig hvis du får 3 lapper... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Jeg ville nå fjernet RÅ PC i annonsen, for det er det jo på ingen måte, men en grei pc til litt lettere spilling og surfing/kontorarbeid er det. 3-5000 er den kanskje verdt, alt etter hvor heldig du er. På bruktmarkedet vil du nok slite med å få over 3000, der er de fleste ganske så oppegående. Endret 7. februar 2006 av PerUlv2 Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Står litt feil i annonsen din. Cpu'en din er f.eks ikke 2.8 Ghz Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Minne/ram: RASK Twinmos TWISTER 512mb PC3200 Cl2,0, tilsvarer 1gb minne Cl2,5. Det der er feilinformasjon, og bør ikke inkluderes i annonsen. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Hadde egentlig tenkt å legge den opp på qxl, på bruktmarkedet så vet alle hva den har vært osv. Jeg blir happy hvis jeg får 3500 for den. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Prossesor/Cpu: Amd Athlon 2800+ Barton Socket A ( Tilsvarer 2,8ghz i pentium 4, og dette er Amd og er mye bedre til gaming en Intel ) Minne/ram: RASK Twinmos TWISTER 512mb PC3200 Cl2,0, tilsvarer 1gb minne Cl2,5. Tull å skrive hva ting tilsvarer da det ikke er sant osv.. Hadde egentlig tenkt å legge den opp på qxl, på bruktmarkedet så vet alle hva den har vært osv. så du er ute etter å lure folk ? da er ikke jeg interessert i å hjelpe deg hvertfall.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du virker som en snuskete selger. Ærlighet varer lengst, husk det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå