Fuel Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Eg tenkte å bestille 1gb til med samme type ram som eg har, desse har eg då ein gong i tida bestillt fra netshop, og ville logge meg inn sjå kva type det var. Men eg får opp at det ikkje finnes nokon brukar med e-post adressa mi. Siste bestilling frå netshop var 9. sep Endret 7. februar 2006 av Fuel Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Dette har faktisk jeg også opplevd! Vet ikke hva det kommer av men de kunne ikke gi meg et ordentlig svar hos Netshop hvertfall... Endte med at jeg bare måtte registrere meg på nytt. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg opplevde det samme, fant ingen bruker på epost-adressen min. Derimot prøvde jeg å logge meg inn med brukernavn istedet for epost-adressa, og da funket det. Men likevel fant de ingen bruker på epost-adressen som brukeren min var registrert med. Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Heisan ! Nei, vi sletter ikke "gamle" kunder. Om det er bestilt varer på kundenavnet er det faktisk ikke mulig å slette de heller i systemet. Så da er det sannsynligvis måten selger har søkt på her hos oss som ikke har søkt "riktig", ett eller annet sted ligger dere Mvh Svenn Aage, Netshop Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Heisan ! Nei, vi sletter ikke "gamle" kunder. Om det er bestilt varer på kundenavnet er det faktisk ikke mulig å slette de heller i systemet. Så da er det sannsynligvis måten selger har søkt på her hos oss som ikke har søkt "riktig", ett eller annet sted ligger dere Mvh Svenn Aage, Netshop 5565514[/snapback] Det må være en feil i systemet deres uansett, om jeg bruker "glemt passord" og setter inn epost-adressen min som bruker "KriFos" er registrert med, kristianfoshaug (at) hotmail (dot) com, så finner den ingen brukere med den epost-adressen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 vurdert å sende de mail ? ;P Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 vurdert å sende de mail ? ;P 5566865[/snapback] Som jeg skriver to poster lengre opp så har kan jeg logge inn... Jeg bare viste et eksempel på at noe er f..k med systemet til Netshop da det ikke finner noen bruker på epost-adressen min. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Får at "Kunne ikke finne noen kunder med denne epost adressen" eg også. Og eg har fått odrebekreftelser på 2-3 bestillinger til den e-post adrsssa, så noe må ha hendt Endret 7. februar 2006 av Fuel Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 vurdert å sende de mail ? ;P 5566865[/snapback] Har sendt mail Lenke til kommentar
KAS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Får at "Kunne ikke finne noen kunder med denne epost adressen" eg også. 5569516[/snapback] Denne får jeg også, om jeg ber om å få tilsendt glemt passord til adressa mi. Derimot får jeg problemfritt logget inn, så alt er bare bra helt til den dagen jeg glemmer passordet. Brukernavnet er alt foran @ i mailen som jeg en gang i tiden oppgav. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Får at "Kunne ikke finne noen kunder med denne epost adressen" eg også. 5569516[/snapback] Denne får jeg også, om jeg ber om å få tilsendt glemt passord til adressa mi. Derimot får jeg problemfritt logget inn, så alt er bare bra helt til den dagen jeg glemmer passordet. Brukernavnet er alt foran @ i mailen som jeg en gang i tiden oppgav. 5569734[/snapback] hmm, kanksje dette bare hender med "gamle" kunder da...er gasnke sikker på at det fram for e-post adressa mi ikke er(var) bruker navnet mitt . Skal ta og prøve Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) var ikke det som var før e-post adressa mi, som var bruker navnet mitt....men eg kom meg inn....så da er det nok bare "glemt passordelen" til netshop som ikke funker Endret 7. februar 2006 av Fuel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå