Mad_Max Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei der Jeg skal ta og innstalere win xp på min kompis sin pc. Det er en celerion 600mhz med 128mb pc 100ram. Det jeg lurer på om jeg trenger noen drivere til et sånt Hk.persjonelig så bruker jeg AMD og da har man jo 4in1 drivere og innstalere. hakke peiling hvordan mereke dette hovedkortet er. det er en ferdig pc som er kjøpt hos dataspesialisten.no. Tusen takk for alle tips :smile: :smile: Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg ville skrudd opp å sett etter, det er jo vanligvis bare å skru ut noen få skruer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 xp støtter vanlig vis allt. Lenke til kommentar
johna Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Når jeg installerte Xp på en omtrent likedan maskin,, 667mhz celeron, fikk jeg problemer,, installasjonen stoppa hele tia, Problemet var harddisken. Måtte droppe xp, kan oppstå problemer på eldre maskinvare, den var å selvbygd i sin tid, så det var ikke Elkjøp-møkk. Er du heldig går det bra. Mulig det er Via chipsett på den celeronen der,, skru opp å se.. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 det står via vt 82c694x Lenke til kommentar
bertie Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 det har ingenting med CPU å å gjøre hvilke drivere du trenger. Har du et hovedkort med via chipset trenger du drivere til dette. du trenger ikke 4-in-1 pga. at det er AMD-prosessor, for å si det slik. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå