Pluggen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Trodde det var 500,- for ikke-medlemmer, og litt billigere for de som var medlemmer jeg, men da tok jeg feil Lenke til kommentar
NoseBleeD Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Trodde det var 500,- for ikke-medlemmer, og litt billigere for de som var medlemmer jeg, men da tok jeg feil 5617071[/snapback] EDIT: Ble litt feilpost med en annen sin brukerkonto der gitt Nei er ikke medlem. Men jeg betalte 500 for det. For ser på siden dems at det koster 510 kroner for kontroll og avgassmåling. Det står også at det er et tillegg for ikke-medlemmer fra kroner 50. Men dette slapp jeg tydeligvis å betale da Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Okay Har du fått solgt den eller? Lenke til kommentar
NoseBleeD Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Okay Har du fått solgt den eller? 5617152[/snapback] Nei har ikke det. Har ikke lagt den ut for salg enda Noen som har noen tips for hvor jeg kan legge den ut for salg? Noe annet som er bedre eller like bra som finn.no? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 autodb.no er gratis, og nest best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå