Athlon Power Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Fikk her forleden et gratis medlemskap i noe som kalles wgi. Det er basert på noe som heter mlm. http://www.an.no/58/23/63/2.html Les for å skjønne konspetet Mange her på hw.no som er med på dette. Er WGI lov i norge. Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 http://www.lotteritilsynet.no/vis_sak.asp?sak=130&l=1 Les hva lotteritilsynet mener. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 lov å være med. ulovlig å spre ryktet! Lenke til kommentar
LeD Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg vil sterkt fraråde folk å melde seg inn i slike "pyramide-markedsførings-konsepter". Dersom du må betale et høyt gebyr eller kjøpe produkter for et høyt beløp for å bli medlem, bør du absolutt være på vakt. Da er det selve vervingen som er konseptet, og produktene er bare et skalkeskjul. Menneskene på toppen av pyramiden tjener gode penger, men alle med litt matematikkunnskaper kan forstå at det er mange på bunnen som taper når moroa tar slutt. Og WGI-mora tar definitivt snart slutt... Det er som sagt forbudt å markedsføre pengespill som ikke er offentlig godkjent i Norge. Og det er bare et mangelfult lovverk som gjør at ikke hele WGI blir forbudt som et ulovlig pyramidespill. "Dine Penger" hadde en meget interessant artikkel om WGI. Det ser ikke ut som om hele artikkelen er tilgjengelig for web, så da får man ta en tur på biblioteket og lese den gratis, slik jeg gjorde. :smile: LeD Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Økokrim har visstnok WGI under lupen. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Medlemsgebyr er jo ikke mer enn 135 kr da så jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Regnes henvendlser til privatpersoner som mankjener og ikke kjenner på IRc chat osv for markedsføring? Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 hehe en god latter fra en som er medlem. Heia lotteritilsynet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Feilpostet, hører hjemme i "annet" stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg