McPersen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har ATI x600. Har fått noen problemer med det. Installerte et spill for et par uker siden, som fikk skjermkortet til å oppføre seg rart. Det ble vertikale striper på skjermen. Også klikket pc'en og jeg måtte restarte. Etter et par ganger til skjønte jeg at det var noe galt med spillet. Tok meg ikke lang tid å avinstallere det. Dette løste ikke problemet. Stripene kom nå og da. Spesielt da jeg jobbet med Word. Noen ganger ble skjermen svart, og jeg fikk opp en feilmelding som sa at skjermkortet ikke korresponderte med driveren og settingen har blitt resettet. Men stripene gjenble. Inntil hele pc'en klikket og jeg måtter restarte. Ble lei av dette og avinstallerte driveren, prøvde nye fra ATI. Samme problem. Formaterte og installerte Windows på nytt. Alt fungere ålreit, inntil jeg innstallere drivere. Jeg har prøvd de gamle som fulgte med kortet, nye fra hjemmesiden til ATI og Omegadrivere. Samme resultat hver gang. Er skjermkortet mitt ødelagt, eller kan det være noen driverproblemer? Lenke til kommentar
feie_bitcha Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har noe av det samme problemet med mitt x600 PCI-E. Hvis jeg kjører spill som er en smule krevende blir skjermen etter en stund helt svart, lyden fortsetter men ingenting svarer og så restarter gjerne maskinen seg. Jeg har også samme problemer med VPU-recover, at skjermkortet ikke svarer til driverne. Dette begynt for ikke lenge siden, jeg kan ikke spille spill jeg har spilt mye tidligere. For eksempel Quake 4, Warcraft 3 og SilkRoad Online. Ikke meninga å ta over tråden her, men lurer bare på om du har funnet noen løsning på det? Eventuelt noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå