jvc1986 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Tok dette i sommer (husker ikke hva det heter der), på vei til Jølster. Edit: Hmm feil bilde først, det uten kua og huset er det jeg egentlig skulle legge ut:-) Tatt med Nikon D70 1/200 F10 38mm Endret 6. februar 2006 av jvc1990 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her ville jeg flyttet meg litt opp i bakken, slik at hele kuen kom med og resten av det "skuret" til venstre ble en del av bildet. Ellers er det et flott og pitoresk landskap. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 pent, Men du kunne kanskje prøvd å forstermet noen farger slik at det blei mer spennende å se på. kan prøve å lage en redigert utgaave i morgen. Go natt. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 pent, Men du kunne kanskje prøvd å forstermet noen farger slik at det blei mer spennende å se på. kan prøve å lage en redigert utgaave i morgen. Go natt. 5564022[/snapback] Har justert litt på kurver i PS, enig i at fargene var litt "blasse" på originalen. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hmm hvorfor får jeg lyst på Freia Melkesjokolade når jeg ser bildene for forøvrig er flotte. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) fikk meg følelsen av sommer på dette bildet: Himmelen blei mer blå (skyene fjernet) Sjøen/vannet fikk tildelt litt mer blåfarge. Greset i front blei forsterket og forfrisket med litt ekstra grønnfarge. og trærene fikk også friskere blader. No fkk eg lyst på freia melkesjokolade Endret 7. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvem får ikke lyst til å slenge på en Freia-logo her, for deretter å løpe i desperasjon på butikken og kjøpe en 200g plate med melkesjokolade? Vakre bilder, men enig i at kua skulle blitt med i bildet mer. De redigerte bildene med varmere farger ble skikkelig fine. Fine eksempler på hvor mye justering av farger kan gjøre for et bilde. Utgaven til vegis er min favoritt. Sterke farger som fremhever stemningen. Jeg stemmer for Freia-logo. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kjempefine og skarpe bilder!! håper jeg får muligheten til å ta slike bilder en gang, av vakker norsk natur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå