bluecom-bruker Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) nice one. handler om warez,hacking,spamming,bank konto stjeling. Urlsomikkeerlovålenketil.com Endret 6. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Excuse my lol, but OMFGLOL. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ooh, jeg var en del av warez scenen, ooh, jeg kunne lage virus, ooh. I am so fucking amazed right now. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kunne programmering. Lage virus. Hacke hjemmesider. Spamme. Hvis dette er eliten av warez-scenen, har vi lite å frykte. Herregud, gnaa.us har mer skills enn denne karen. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Fikk meg en god latter i dag også. Alltid like morsomt med de som tror alt det oppstod når de oppdaga det. Tror de er med i "The Scene" bare for de finner "tøffe" plasser å laste ned fra. Oppdager "nye" ting som har vært kjent for de fleste i årevis. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 http://www.digitalfog.com/gallery/ramzi.htm Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nei. Les retningslinjene nok en gang du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg