Enigmah2 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei Har en del divx/xvid som vistes fint i WMP9, men i WMP10 blir det svart skjerm som "kjører" Har oppgradert til K-lite codecs 2.70beta uten hjelp.. Noen ideer eller forslag? På forhånd takk Enigmah Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sjekk innstillingene under: Verktøy -> Alternativer -> Ytelse -> Videoakselerasjon. Sett den til full. Lenke til kommentar
Enigmah2 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Hei Den sto i full så det er nok ikke det som er problemet Kan forøvrig fint vise wmv.. Avinstallerte wmp10 og gikk tilbake til 9 og nå virker de ikke der heller Har aldri opplevd dette før så jeg trenger vist hjelp her... Enigmah Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Prøv å legge inn DivX- og Xvid-codecer på nytt. Lenke til kommentar
Enigmah2 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Desverre virket det ikke heller du, har forøvrig brukt wmp 10 før uten problemer på de andre maskiner i huset så det må være noe spesielt på denne maskin da.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Prøv med nye skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
Enigmah2 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Hei Nyeste nVidiadrivere hjalp ikke bitten de heller - MEN da ble jeg forbannet og skulle til å slette alle progs som hadde med video å gjøre, begynte med en Intervideo WinDVD avspiller... og tror du ikke jeg fikk bilde på alt igjen:) Takk for din hjelp på vei:) Enigmah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå