gamerman Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei Jeg bruker alle de orginale viftene som følger med Thermaletake Armor LINK Rear (exhaust) 120 x 120 x25 mm blue LED fan, 1300rpm, 17dBA 90 x 90 x 25mm, 1800rpm, 19dBA Top (exhaust) 90 x 90 x 25mm, 1800rpm, 19dBA Jeg hadde tenkt til å bytte ut de 3 viftene til nye , men spørsmålet er om hva slags vifter jeg skal sette inn ? Egenskaper : # Helst stillegående # Kjøler bra (høy rpm ?) # Neon er festlig men ikke noe requirements # 4 pin kobling # Ikke alt for dyrt Håper dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Mist har mange fine bruker 6 av de selv og det er strålende.. jeg syns de kjørler bra i forhold til lydnivået. http://www.microplex.no/ de har også andre gode vifter der. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Eller hvis du virkelig vil for gull, så er SilenX viften for deg. Det er ingen vifter som har så bra støy/luftstrøm forhold. Men de er til gjengjeld kostbare da. SilenX iXtrema LED SilenX iXtrema PRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå