svalbard Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei. Hva synes dere om dette bildet? Ble tatt under en tre-dagers tur med klassen. Bildet er tatt med et Canon IxusV, og har brukt Picasa til å endre litt på det.. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg synes bildet er fint. Bra med personen som er kuttet, rekka kommer liksom inn i bildet. Det passer bra med den skjeve horisonten \ vinkelen. Kan ikke si så mye om kontrast og bildekvalitet, sitter på en "middels" laptop. Litt artig at det ser ut som alle henger med hodet Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 er veldig kornete, er det ikke det? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Bedre nå: (kuttet bilde litt) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Spennende bilde, synes jeg. For meg som er mer vant med snøfritt klima er det eksotisk, og komposisjonen er fin. Støyen er helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå