-=Petter=- Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Flyttes, vet ikke om man kan stenge den... Hei Kanskje litt feil og spørre om det, men kan ikke si jeg ser noen tråd med akkurat dette.. derfor spør jeg: Hva trenger jeg av HW (hardware)? Cpu HK Ram HD Er jo selvfølgelig noe man må ha.. men hva trenger man videre av tv kort etc.. Trenger man grafikk kort da man har tv kort, eller hvordan er dette.. Har lest man kan ha flere "tv kort" slik at man kan ta opp flere programmer samtidig, hvordan fungerer dette... Og hva er miste kravene til dette liksom, av CPU og ram osv Mvh Petter Endret 6. februar 2006 av pettergulbrandsen Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tror du bør close denne tråden her og sette dette inn "Hjelp av kjøp og salg" Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) JA du må ha skjermkort, ikke nøye om det er integrert eller eksternt Og i stednfor å kjøpe to tv-kort kan du heller kjøpe ett med doble tunere Test av kort på hardware.no er gjort nylig .... Endret 11. februar 2006 av AztroM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå