jojo123 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 det går rykter om en ny bug til nordicmafia... etter at alle blei degradert til hitman... er det noen som vet hva den er? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Uansett så skal vel ikke du bruke den. Det er jo ulovlig. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 jeg gidder ikke spille NM lenger, jævlig dårlig det admin har gjort nå! Lenke til kommentar
andus Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 det var en bug så alle fikk evig av alt nm har blitt lagt ned grunnet dette intill videre Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Oppe igjen nå. Tilbakestilling av spilletPågrunn av en feil/bug i spillet var det mulig å jukse til seg forskjellige ting. Siden det var så mange som hadde utnyttet feilen, ble vi nødt til å stenge Nordic Mafia i noen timer for å rette opp feilen. Alle spillere med rangeringen "Assassin", og høyere, ble nedgradert til ranken "Hitman". Alle spillere mistet alle bilene sine, hasjplantasjen, bunkeren osv. Penger på hånda ble satt til 1.000.000 kr, og bankkontoen ble nullstillt. All poeng i spillet ble slettet, men alle spillere som bestilte poeng(etter 20. september 2005), fikk dem tilbake på kontoen sin. - NordicMafia Crew Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 drittspill sier jeg, legge ned alt av ting årr! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Haha, konge, tipper alle jeg kjenner som spiller NM ble glade nå, kjenner ca 15 stk som spiller det flere timer om dagen :!: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 fy****! Syntes det var litt drøyt å fjerne hasjplantasjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå