bucketofcack Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Denne siden var jo kjekk 5576067[/snapback] Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Yeah! Vi har ikke Tv3, så denne kom godt med. Hørte at den tok en del diskplass? Noen smartinger som kan forklare hvorfor? Tusen takk for link! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den tar ikke diskplass, men bruker en del minne/ram.. Om du da ikke har en 386 med 20mb hdd så merker du ikke noe til det du laster ned.. Det som "lagres" er bufferen. f.eks jeg bruker 60 sekunders buffer, om du streamer i 500Kbit/s(62KiB/s), da har du ca 3.75MiB lagret på hdd til enhver tid.. Om jeg tar feil, så vær så snill å rette opp i min forståelse av dette.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Selv om du kun ser på kabel-TV eller satellitt eller om du ikke benytter fjernsynet er du like vel avgiftspliktig. Hvordan signalene mottas eller hvilke kanaler man har tilgang til eller ser på påvirker ikke avgiftsplikten. Avgiften er ikke en avgift for å ha muligheten til å se på NRK, det er en offentlig avgift for å ha en TV-tuner: Saken har vært oppe både i Stortinget, Kultur Departementet og hos Statens Medieforvaltning. Hos alle instanser har konklusjonen vært at Kringkastingsavgiften er en offentlig avgift forbundet med det å ha fjernsynsmottaker i bruk. Den er ikke en betaling til NRK for de kanaler man har tilgang til. 5571391[/snapback] Off topic: Noen burde ha testet lovligheten av dette i en internasjonal instans. Det er jo klinkende klart at avgiften er til nrk og at det ikke er noe fornuftig grunnlag for å avgiftsbelegge en fjernsynsmottaker. Det er bare en genial måte å tjene penger på noe som nesten alle vil ha. Når det er sagt er jeg litt skeptisk til dette programmet. Endret 9. februar 2006 av Carnifex Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Carniflex: At det ikke virker som noe fornuftig grunnlag å avgiftsbelegge selve tuneren synes jeg også, men det er nå denne måten staten har valgt å gjennomføre denne avgiften på. Det er ingen tvil om at avgiten havner i NRK's budsjett til slutt, men det hele orkestreres av staten. Avgiften er altså statlig selv om staten lar NRK stå for inndriving av avgiften og det som drives inn havner i kassa til NRK til slutt. Sånn er det når man skal ha en statskanal. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Må si det var et genialt program, men jeg sliter med sync på lyden på TV3. Noen andre som har samme problem, eller vet hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
kosh Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Lurer på hvorfor jeg ikke får inn norske kanaler, både på skolen og hjemme får jeg bare en boks med rødt kryss på de norske kanalene og noen andre som Discovery og Goal, andre virker. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Må si det var et genialt program, men jeg sliter med sync på lyden på TV3. Noen andre som har samme problem, eller vet hvordan det kan fikses? 5578798[/snapback] Jeg har det samme innimellom. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du har selvsagt prøvd å leke litt med buffer og aksellerasjon? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Du har selvsagt prøvd å leke litt med buffer og aksellerasjon? 5578975[/snapback] Nei, fortell. Jeg finner ingen innstillingsmuligheter. Akkurat nå fikk jeg feilmelding: The version is old, Can’t to Use!Please click OK to update a new version! Fin engelsk, men oppdateringen virker ikke. Endret 9. februar 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
tZar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Buffer har jeg lekt med, har også brukt VLC uten at det hjalp, var like mye, kanskje mer ut av sync der Lenke til kommentar
tZar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Oppdateringen fungerte her... men den hjalp ikke noe på syncen på TV3 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 BLEH...min er på kinesisk og jeg finner ikke de norske kanalene hjelp Lenke til kommentar
tZar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 TV-M: TV1 (NRK) TV-M: TV2 (TV2) TV-M: TV3 (TV3) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 TV-M: TV1 (NRK)TV-M: TV2 (TV2) TV-M: TV3 (TV3) 5579463[/snapback] oki, men nå kommer det bare at siden ikke kan vises Lenke til kommentar
tZar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 oki, men nå kommer det bare at siden ikke kan vises 5579467[/snapback] Oppe i høyre hjørne? Det er vel ikke der du ønsker å ha bildet ditt vel Ha tolmodighet, så forsvinner nok den kinesiske reklamen, og levende bilder vil komme Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) oki, men nå kommer det bare at siden ikke kan vises 5579467[/snapback] Oppe i høyre hjørne? Det er vel ikke der du ønsker å ha bildet ditt vel Ha tolmodighet, så forsvinner nok den kinesiske reklamen, og levende bilder vil komme 5579492[/snapback] oki, men det er bare reklame og har sett i snart 5 min edit: jo nå kom det, men det kommer sånn error fra WMP Endret 9. februar 2006 av dudee Lenke til kommentar
tZar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Og du bruker peerguardian eller? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Og du bruker peerguardian eller? 5579554[/snapback] nei.....mener firewall ikke sant? bruker avast, men det er sånn "kan ikke spille av denne filtypen" error Lenke til kommentar
tZar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har du oppdatert WMP i det siste da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg