melsom Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Litt trasig at det er Discovery "Ching Chong" istedenfor Discovery Nordic. Aner jo ikke når Mythbusters eller Brainiacs går. 5571771[/snapback] Prøvd http://www.discoverychannel.com.cn/? :D Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Var mange brudd i går kveld, men nå streamer det fint på TV3 Takker trådstarter for et suverent tips! Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kanskje ikke så dumt i disse OL tider.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Noen som vet hvordan du endrer aspect ratio i wmp 10, f.eks tv3 viser 4:3, og man ønsker 16:9 elns.. Er egentlig veldig imponert over programmet, dette er noe jeg har ventet på, ikke som jalla opplegget til visiononline.. Men tipper en og annen kommer til å klage på dette når det blir mer populært.. Endret 8. februar 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 utrolig digg slipper jeg å krangle om tven *mine inlegg fo shure* 1 ting: en som sa han fikk inn star*movie.. er den der fortsatt og hva heter den? (på japsisk) ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Vennligst ikke reklamer for biljard! Jeg prøver å jobbe... EDIT: Ooooh! TVKoo er farlig! Jeg kan ikke ha det på jobben! 5571719[/snapback] Huff...kan bli lite effektivitet dei neste vekene (OL). Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 funker de norske kanalane hos noen akkurat nå?? her funker ingen av de.. kommer are opp en rød X vindu opp... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Argh, sliter fortsatt med disse buffer bruddene, en halv mb skulle jo holde. Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 funker de norske kanalane hos noen akkurat nå?? her funker ingen av de.. kommer are opp en rød X vindu opp... 5573071[/snapback] Ser på simpsons på TV3 nå. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ikke helt det samme å se Disney på kinesisk Hva kan grunnen være at det finnes norske kanaler i dette programmet? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 funker de norske kanalane hos noen akkurat nå?? her funker ingen av de.. kommer are opp en rød X vindu opp... 5573071[/snapback] Bare trykk på en av de norske kanalene og vent ca ett minutt. Hos meg funker det kjempebra. Se også på simpsons (akkurat ferdig) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Argh, sliter fortsatt med disse buffer bruddene, en halv mb skulle jo holde. Flere som har dette problemet? 5573154[/snapback] 0.5 MB/s høres lite ut, bruker kun 400 K bits/s på TV3, men under stream tror jeg den bruker litt mer, så den vil nok oppleves hakkende. ^fmj: Jeg lurer også på dette, widescreen proggs blir i 4:3, dvs at de ser helt rare ut. Har laptop med 16:10 display, funker like dårlig med filmer for meg, VLC gjør jobben. Endret 8. februar 2006 av deleder Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Jeg får bare opp et vindu med en hvit X i en rød runding hvor jeg bare kan trykke OK på.. kun på de norske kanalene btw. Endret 8. februar 2006 av El-Hadji Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Argh, sliter fortsatt med disse buffer bruddene, en halv mb skulle jo holde. Flere som har dette problemet? 5573154[/snapback] 0.5 MB/s høres lite ut, bruker kun 400 K bits/s på TV3, men under stream tror jeg den bruker litt mer, så den vil nok oppleves hakkende. ^fmj: Jeg lurer også på dette, widescreen proggs blir i 4:3, dvs at de ser helt rare ut. Har laptop med 16:10 display, funker like dårlig med filmer for meg, VLC gjør jobben. 5573485[/snapback] Har 0,5 mb opp og ned, så streaminga skulle ikke ha så mye å si. Det hakker ikke når det fungerer, men må som sagt buffre jevnlig og da stopper det jo opp. Nett-tv hos nrk fungerer utmerket. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg får bare opp et vindu med en hvit X i en rød runding hvor jeg bare kan trykke OK på.. kun på de norske kanalene btw. 5573576[/snapback] Me2 Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er ikke til å komme fra at dette programmet spiser en del diskplass Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er ikke til å komme fra at dette programmet spiser en del diskplass 5573828[/snapback] hvor blir alt lagra? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kult, charlton - liverpool på ein koreansk kanal, einaste probleme e at d ligge 5-6 min bak og må bufra kvert 30 sek Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kult, charlton - liverpool på ein koreansk kanal, einaste probleme e at d ligge 5-6 min bak og må bufra kvert 30 sek 5574582[/snapback] Om kampen hadde gått helt smooth ville jeg ikke i mine villeste drømmer sett den kampen. Boring! Hva er snakket om at det tar plass på harddisken? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 mange som ser på tv2 nå... idol... blææh... det tar nada plass på min disk i hvertfall... har like mye ledig nå som da jeg ikke hadde programmet, og nå ser jeg på tv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg