Teria Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hm ... tv3 fungerer ikke lengre på tvnoo ... fungerte tidligere idag, men nå får jeg ikke engang opp tv3 på lista Noen som vet hvorfor eller hvordan jeg gjør noe med det? 5826373[/snapback] At det spørsmålet skal gå igjen gang på gang skjønner jeg ikke. DET ER IKKE NOE MAN KAN GJØRE NOE MED. Nok en gang, om "seeden" ikke deler tv3, så kan dere heller ikke få opp tv3 i lista. 5826498[/snapback] Ta det med ro du da! Forstår det er irriterende at det samme spørsmålet kommer igjen og igjen, men det kunne da ikke jeg vite! Jeg gadd ikke å lese alle 38 sidene .. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ta det med ro du da! Forstår det er irriterende at det samme spørsmålet kommer igjen og igjen, men det kunne da ikke jeg vite! Jeg gadd ikke å lese alle 38 sidene .. 5827140[/snapback] Er helt rolig jeg Lenke til kommentar
Teria Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ta det med ro du da! Forstår det er irriterende at det samme spørsmålet kommer igjen og igjen, men det kunne da ikke jeg vite! Jeg gadd ikke å lese alle 38 sidene .. 5827140[/snapback] Er helt rolig jeg 5827735[/snapback] Jeje .. Men hva var det der om at jeg ikke kan se lengre enn så og så lenge? Jeg ser da så lenge jeg vil, eneste er at den stopper og bufrer iblant? Og det det stod på dagbladet om at jeg må sende koden i hjørnet i link til de som lager dette? Det står jo ikke noen e-mail noe sted uansett? hmm ... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ikke for å ødelegge moroa, men av ren nysgjerrighet: Siden Dagbladet i dag slår fast at dette er ulovlig, betyr det enden på denne tråden og all diskusjon rundt dette her på forumet, mon tro? Eller er man konsekvent om dette bare når det kommer til piratkopiering og mistanke om slike brudd på opphavsretten? Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Lugubert program som har medfølgende "Trojan horse dropper generic fa" som AVG avdekket Endret 29. mars 2006 av ilstang Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ikke for å ødelegge moroa, men av ren nysgjerrighet: Siden Dagbladet i dag slår fast at dette er ulovlig, betyr det enden på denne tråden og all diskusjon rundt dette her på forumet, mon tro? Eller er man konsekvent om dette bare når det kommer til piratkopiering og mistanke om slike brudd på opphavsretten? 5829628[/snapback] Må bare si en ting om det som står på dagbladet.no TV2 tjener like masse på om folkene ser det via web-tv eller vanlig, siden vi får fram reklamen på begge plasser. og i denne heimen har eg lovlig TV2 og NRK, discovery og for så vidt det meste. så har problemer å skjønne hvorfor dette liksom skal være ulovlig. Men til dere som lastet ned den torrenten som var linket til for noen sider siden. noen som har den? funket den? kunn der etenke dere å last ened opp en eller annen plass her på nettet som det er mulig å få tak i den? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (...) TV2 tjener like masse på om folkene ser det via web-tv eller vanlig, siden vi får fram reklamen på begge plasser. og i denne heimen har eg lovlig TV2 og NRK, discovery og for så vidt det meste. så har problemer å skjønne hvorfor dette liksom skal være ulovlig.(...)5833538[/snapback] Vel, det aller meste av programmene på TV 2s web-tv koster penger å se, kanskje nettopp fordi man slipper reklameavbruddene. Unntaket er trailere, teasere og andre småklipp med hensikt å friste oss til å kjøpe et slikt abonnement. No offence, men jeg velger å tro at TV 2s advokat Jan Holland vet hva han snakker om. TVkoo er ikke godkjent av TV-kanalene som gjøres tilgjengelig. Streamingen av kanalene er dermed i strid med opphavsrettsloven. Og forøvrig nok OT fra min side. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 NRK vet jeg ikke helt, man må jo betale lisens hvis man har TV, men er dette betaling for NRK. Det er hvertfall betaling til NRK. Men hvis man har en TV og betaler TV lisens burde det jo hvertfall være greit å se på NRK på TVKoo. TV2 er gratis og siden man ikke slipper reklamen på TVKoo burde jo dette være greit å se på. Det er vel ikke flere kanaler enn disse og TVNorge man får inn med vanlig anntenne, så TV 3 og andre må man vel betale for. Vet ikke hvem pengene går til her da. Det er vel kanskje sånn at man betaler inn til TV selskapet sitt og så betaler de noe for å sende kanalen. I så fall er jo TV3 og slikt både betaling og reklamekanal. Så ifølge dette burde det jo hvertfall være greit å se på TV2, men det virket som at de var de som gikk mest imot det. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har prøvd tvnoo og likte det egentlig ikkje... Vil dere slippe å måtte laste ned ein program osv pluss ikkje vil ha 3 min grensen så bare bruk denne siden eg satt opp, er akkuratt samme streemene men uten tidsgrensen. ------------------------------------------ www.webtv.no.tp/ ------------------------------------------ NB: Funker bare i IE... Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Mulig dette programmet er nevnt tidligere men for det her er Super internet TV. Der får du ca 800 tv kanaler, radio og live camera fra storbyer. Det er kun 30 dagers prøve da. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Mulig dette programmet er nevnt tidligere men for det her er Super internet TV. Der får du ca 800 tv kanaler, radio og live camera fra storbyer.Det er kun 30 dagers prøve da. 5835664[/snapback] Dårlig. har prøvd det før, men i sucks. (min mening) Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Dårlig. har prøvd det før, men i sucks. (min mening) Det syns jeg å....... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har prøvd tvnoo og likte det egentlig ikkje... Vil dere slippe å måtte laste ned ein program osv pluss ikkje vil ha 3 min grensen så bare bruk denne siden eg satt opp, er akkuratt samme streemene men uten tidsgrensen. ------------------------------------------ www.webtv.no.tp/ ------------------------------------------ NB: Funker bare i IE... 5835578[/snapback] Sorry for å måtte quote meg sjølv men kan noen gi feedback om det funker ? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Det funker bra her Noen ganger må jeg trykke på user-kolonnen isteden for navn-kolonnen for at den skal klare å merke kanalen, men det gjør ikke noe. Så hvis noen ikke klarer å trykke på kanalen, prøv å trykk på nummeret ved siden av isteden edit: fant ut at sånn var det i TVnoo også Endret 30. mars 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvor er den beste plassen å se TV3? TVnoo? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvor er den beste plassen å se TV3? TVnoo? 5836743[/snapback] På TV... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Nå funket TVnoo ganske bra her. Har fått registrert IDeen. Så på 45 min uten at det hakket en gang og det ok kvalitet (ca. lik som TVkoo). Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 seriøst? du vet de at en euro er ca 10kr dagelig. det blir 400kr i mnd. og 4800 i året. skjerping, du betaler rett og slett ikkje dette til pirater. bestill det heller via viasat. masse bedr ekvalitet om du skal betale for skrapet. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det koster ikke noe enda. Bare å sende ID-nr til mailen som kommer opp så blir det registrert. Hadde aldri betalt noe for det. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvor er den beste plassen å se TV3? TVnoo? 5836743[/snapback] Beste er Jon-t sin webside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg