Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D

VikinGz

Anbefalte innlegg

har lasta opp webverson på min host og lurer på om dere kan skjekke om han virker for meg...

www.webtv.no.tp

Funker ikkje for meg nå etter formatering, men funka før, sjekk om han funker for dere.

5732666[/snapback]

Fungerer for meg. :)

Men det var et dårlig utvalg av kanaler...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er så lovlig med tvnettet.com?

i infoen står det at en må ha lovlig abbonement på kanalene en vil se på fra før.. men at de vil ikke aktivt sjekke om dette.

Altså..de har ingen rettigheter, og du betaler ikke for abb på kanalene.

Er vel det samme p2p folk garderer seg med, nå de sier f.eks at "en må lovlig eie dvd filmen en skal laste ned" og denne kun beregnes som backup.

Så dette er vel å ta seg betalt for streamene, lik linje som å ta seg betalt for "backups" av spill.

tar en feil her?

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til "forsvinner snart" beskjeden på de norske kanalene i TVKoo? Vel, jeg gikk inn og prøvde TVNoo i stedet. Finner det hysterisk morsomt at personen(e) som står bak dette liksom skal ha 1euro dagen (minimum 7dager) for at du skal få se på.

Ikke bare er det snakk om kun tre kanaler, men det er stream kvalitet (les dårlig) og man må fremdeles dele utkapasitet med andre selv om man betaler.

Ett kjapt regnestykke viser at grunnpakken fra diverse kabelTV selskaper er billigere, gir enormt mye bedre kvalitet og gir flere kanaler.

Særllig noen gidder å betale 224NOK pr mnd til pirater for tre kanaler med elendig kvalitet og lyd som sjeldent synker med bildet når vi kan betale ~100NOK mindre og få skikkelig TV på lovlig måte.

TVNoo: Latterlig forsøk

TVKoo: Heia! Håper ikke de finner på noe lignende.

Lenke til kommentar
ser ikke noe info om betaling på TVNoo

5761161[/snapback]

Fikk opp en stor beskjed etter 3 min. Fremdeles gratis, men send inn din ID til en hotmail adresse og etterhvert vil det koste 1€ pr dag, minimum betalig for 7 dager.

Dette var altså i standalone programmet, ikke når man kjører det via nettsider

Lenke til kommentar

Ser beskejeden jeg også.... Alle norske kanaler forsvinner snart, og på Euchannels siden står følgende:

Nyhet:

Last ned og prøv

TvNoo versjon 1.01

Dette programmet kan du styre med trådløst tastaturet eller med en fjernkontrol (winlirc) fra godstolen.

Lenke til kommentar
whey,tvkoo har utviklet seg, sender no disney, animal planet, natiponal geografic. TV2, NRK, Starsport ol. :D

5756121[/snapback]

Noen som vet hvor man finner programoversikten til discovery f.eks da. Sjekket opp mot discovery.com og discovery her i norge, men det stemte ikke helt overrens med hva som vistes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...