trygveaa Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, men jeg vet ikke om den er bedre enn TVkoo, det virker som om det er samme systemet, men bare med norske kanaler og i browseren. Den må være i IE og du må installere plugin. Da jeg hadde fullskjerm så gikk den ut av det etter en liten stund, så jeg bruker TVkoo isteden for den. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Var litt skeptisk til å innstallere plugin. Det er ikke noe virus, eller spyware? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Om ikke annet, så bekreftet det tankene mine om at TV3 er bare vrøvl Først en utrolig kvalmende romantisk western-film med en guttunge, så Tyra Banks sitt Top models..usjameg. Hva heter de "to discovery-kanalene" i TVkoo? Bare kaudervelske navn bortsett fra et par tre kanaler. Endret 5. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 er det noen muligheter for å ta opp tv programmene? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 viser noen av de kanalene oscar-utdelingen i natt? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 er det noen muligheter for å ta opp tv programmene? 5704734[/snapback] dette spørsmålet går opp igjen hver side, altså det er spurt ca 20 ganger i denne tråden. www.wmrecorder.com selv får eg det ikkje til å fungere. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 er det noen muligheter for å ta opp tv programmene? 5704734[/snapback] dette spørsmålet går opp igjen hver side, altså det er spurt ca 20 ganger i denne tråden. www.wmrecorder.com selv får eg det ikkje til å fungere. noen som kan hjelpe meg? 5705303[/snapback] jeg får det heløler ikke til å vire , er det noen som vet hva som må til for at det skal virke, så vær snill å si ifra. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 prøver igjen jeg.. Får denne feilmeldingen Kan ikke spille av filen fordi det oppstod en nettverksfeil. Det kan hende at serveren er utilgjengelig. Kontroller at du er koblet til nettverket, og at proxy-innstillingene er riktige. Har skjekket proxy greiene.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Styggbra program! men er det noen som aner hvor det ble innstalert... og hvordan man kan slette det? Edith: Noen som aner hvor det som lastes ned lagres? WHOhoooo endlig kan jeg se på champions league! Om bare den kinesiske kommentatoren kunne holdt kjeft Endret 5. mars 2006 av TheroNius Lenke til kommentar
tZar Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Styggbra program! men er det noen som aner hvor det ble innstalert... og hvordan man kan slette det? 5706534[/snapback] Søk etter viviplay.exe, så finner du alt du trenger for å fjerne det igjen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Kan vi få noe glimt av Oscar-utdelingen i dag? (I natt er det vel...) Edit: Hei på deg Leif Endret 5. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 ja, noen som vet om det sendes på en av kanalene? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hvis noen finner ut er det kos om det nevnes her! Dritt.. Fant en som var dubba til kinesisk. Endret 5. mars 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 nå haster det,. prøver sopcast. men finner ikke cctv6 argh mms://144.122.56.15/odtutv fungerer nå fra røde løperen. men blir oversatt til tyrkisk med engang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 nå haster det,. prøver sopcast. men finner ikke cctv6 argh mms://144.122.56.15/odtutv fungerer nå fra røde løperen. men blir oversatt til tyrkisk med engang 5708002[/snapback] Noe så grenseløst irriterende med tyrkerstemmen... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) cctv 6 viser en film nå på tvkoo eneste som virker nå for meg er tyrker linken jeg ga jaja, da ser en på en hakket tyrkisk tv..og cctv 6 skal starte kl 0300. beste mannlige supporting ble akkurat gitt bort. heia nrk som har rettigheter, men velger nå og sende svisj med sms meldinger som: "noen damer som er våkne" og istedet Hei, og takk for henvendelsen. NRKs programledelse har valgt å ikke sende showet direkte, men vi sender en redigert utgave av Oscar-utdelingen på NRK2 onsdag 8. mars kl 21:30. En halvtime tidligere, på samme kanal, kan du se programmet "På rød løper til stjernefest" som er en "forsmak" på selve prisutdelingen. Endret 6. mars 2006 av EG-s Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hva om fler sender "klagebrev" til nrk om at vi vil ha det direkte, kanskje vi får e det til neste år? Lenke til kommentar
ulven666 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23875255 her lover de mange flere kanaler Du får info for å se Disney Channel, TV 2, NRK, TV3, Goal1 & 2, Liverpool TV, MUTV, Chelsea TV, National Geographic, Animal Planet, Discovery, HBO, Disney, MTV... mm... gratis på pc (Pakistan, Tyrkia, Kina, Danmark, India, Korea, Vietnam, England, Spania...) koster 99 kr for et år, er litt skjepisk siden det i utgangspunket er gratis,, men jeg tenkte å prøve det.. jeg kan gi en tilbake mld om noen er inntresert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg