Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget interessant. Det er vel ingen tvil om at IPTV er kommet for for å bli. Har akkurat kjøpt meg ny bolig og har en stund vurdert hvilken parabol jeg skulle ha og om jeg skulle ha canal + eller viasat. Da viste det seg at jeg trenger jo ikke noen parabol i det hele tatt. NGT er redningen :love: .Nå har jeg bestillt IPTV fra NGT. Spent på hvordan dette virker i praksis.

NGT IPTV

5611385[/snapback]

Det som er synd med NGT's IPTV er at de ikke har noen Viasat kanaler. Når/hvis dette kommer, så blir det et godt tilbud, og en god konkurrent til kabel og satelitt

Lenke til kommentar
Merkelig.

Hvis adressen er oppgitt der må det jo være noe sant i det han sier. Når det er sagt forstår jeg fremdeles ikke hans handlingsmønster.

5611166[/snapback]

Da er vi to. Mulig han kan ha snappet opp forespørselen fra et annet sted på nettet, og bare videreformidlet den

5611178[/snapback]

Hei igjen dere diskuterer mye ang at jeg snakket engelsk først, men jeg bare kopierte det han sa til meg. Jeg snakket med han på messenger. Han trenger flere til og laste opp kanaler i Norge.

Jeg bor i Thailand og dette er den eneste måten jeg kan se NRK på.

Folk som bor i Sandefjord,Oslo Bø har store nok linjer til og streame ut kanaler.

Hvis det er noen som kan hjelpe så ta kontakt med han på msn [email protected]

Lenke til kommentar
Hei igjen dere diskuterer mye ang at jeg snakket engelsk først, men jeg bare kopierte det han sa til meg. Jeg snakket med han på messenger. Han trenger flere til og laste opp kanaler i Norge.

Jeg bor i Thailand og dette er den eneste måten jeg kan se NRK på.

Folk som bor i Sandefjord,Oslo Bø har store nok linjer til og streame ut kanaler.

Hvis det er noen som kan hjelpe så ta kontakt med han på msn [email protected]

5613403[/snapback]

Takk for avklaring ang det.

Trygveaa: Opplever ofte det samme, spessielt på TV3

Lenke til kommentar
Her kommer lyden når den skal komme, så det ser ut til å virke perfekt. Men nå har de norske kanalene ramlet ut nok en gang.. Kan noen være så snill å streame norske kanaler?? :)

5614004[/snapback]

De norske kanalene er i alle fall på plass nå, til og med 2 stk NRK1 er det nå

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut om det er noe måte å ordne usyncet lyd?

5616119[/snapback]

dette er fordi at du har på den buffer timern...

jeg har det samme men pågrunn av at folk som ser på har dårlig upload må man ha den på.

det funka fint før.... men nå bufer den til stadig vekk. dette gjør at lyden ikke kommer når den skal..

Lenke til kommentar
Personen som deler dette med oss bor et sted på Østlandet.

5617016[/snapback]

Hvor har du dette fra?

5617082[/snapback]

Jeg så nettopp på Distriktsnyhetene på nrk1 og det var Østlandssendingen.

5617087[/snapback]

Jeg bor i trøndelag og kan også se østlansnytt... det er standarden for NRK distriktsnyheter i utlandet... så tror du tar feil....

da jeg så på NRK fra danmark og tyskland så jeg østlandssendingen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...