tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hva heter discovery channel? 5610717[/snapback] Discovery ? (pluss en hel masse annet rart) Lenke til kommentar
blazern Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ahh kom igjen!! Alle tv3 tittere: se litt på nrk i steden. Lenke til kommentar
jfrode Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nokon som veit kor en kan gi tilbakemeldingar på det her programmet? Jævla irriterande at det prøver å koble til folk med private ip-adresser og sikkert kaster vekk litt tid/uutnytta bandbredde på det. Evt. så kan den personen som som sitter på ip 192.254.87.3 logge av.. Klarte og å få fram en form for config-meny i programmet en gang, men anar ikkje kva skjult knapp eg trykkte på. Skulle gjerne funne den igjen og sjekka om der var mulighet for å "banne" nokon av peer'ane den prøver å connecte til.. Der var blant anna en knapp for å refreshe lista over tv-kanalane osv. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Bufrer evig her nå. Kan alle fotballidioter med tregbånd vennligst finne på noe annet? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nokon som veit kor en kan gi tilbakemeldingar på det her programmet? Jævla irriterande at det prøver å koble til folk med private ip-adresser og sikkert kaster vekk litt tid/uutnytta bandbredde på det. Evt. så kan den personen som som sitter på ip 192.254.87.3 logge av.. Klarte og å få fram en form for config-meny i programmet en gang, men anar ikkje kva skjult knapp eg trykkte på. Skulle gjerne funne den igjen og sjekka om der var mulighet for å "banne" nokon av peer'ane den prøver å connecte til.. Der var blant anna en knapp for å refreshe lista over tv-kanalane osv. 5610787[/snapback] Fant den knappen i E versjonen som var tilgjengelig en liten stund i går kveld. Den var merket med "?" og lå halvveis bak "Lukk vindu" kanppen i høyre hjørne. Skulle gjerne hatt den frem igjen jeg også. Ang kontakt med folkene, så kan det jo være en ide å prøve mail adressen som ble oppgitt på forrige side av tråden Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) . . . .Ang kontakt med folkene, så kan det jo være en ide å prøve mail adressen som ble oppgitt på forrige side av tråden 5610862[/snapback] Jeg føler meg ikke helt trygg på godtfred1000 som oppga den adressen.Han registrerte seg i dag kl 10:03 og han har kun innlegg i denne tråden (3 stk.). I tillegg til dette skrev han på engelsk i sine to første poster i en tråd hvor ingen før ham hadde skrevet ett engelsk ord. Contact [email protected] and give him the server code and name. Then him install tvkoo server remote. But you cant serv a channel with sex or no news on China! I sin neste post snakker han plutselig norsk. Han har heller ikke svart deg og meg på hvorfor han nå kan norsk.Dette tiltross for at han har besøkt denne tråden minst to ganger etter dette. Endret 15. februar 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sant nok, men vi har ikke direkte noen andre måter å kontakte dem på... kan jo være verdt et forsøk I tillegg finner man igjen adressen på: http://vivitv.com.istemp.com/aboutus.htm Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nå vet jeg ikke om det er mulig å kjøre denne strømmen ut fra uninett, men det finnes jo mange nok studenter (og hw forumbrukere) på uninettlinjer som har mer enn en maskin stående på hybelen Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg har en drit nede i kjelleren som skal brukes til server... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sant nok, men vi har ikke direkte noen andre måter å kontakte dem på... kan jo være verdt et forsøk I tillegg finner man igjen adressen på: http://vivitv.com.istemp.com/aboutus.htm 5611113[/snapback] Merkelig. Hvis adressen er oppgitt der må det jo være noe sant i det han sier. Når det er sagt forstår jeg fremdeles ikke hans handlingsmønster. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Merkelig. Hvis adressen er oppgitt der må det jo være noe sant i det han sier. Når det er sagt forstår jeg fremdeles ikke hans handlingsmønster. 5611166[/snapback] Da er vi to. Mulig han kan ha snappet opp forespørselen fra et annet sted på nettet, og bare videreformidlet den Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Trolig det. Men det kunne kanskje ha vært en ide? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 http://sesam.no/search/?c=wip&q=Jack+Wang&...37a03a274d0d8b8 Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 http://sesam.no/search/?c=wip&q=Jack+Wang&...37a03a274d0d8b8 5611219[/snapback] Hehe... tror vel ikke helt at det er riktig person Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Noen som vet om det hjelper og åpne porter i brannmuren for å få mer hastighet? Bufrer jo hele tiden. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) er nok feil person ja, i følge google "Kun en ukes tid etter at han ble gjenvalgt som leder i Hof SV, har Jack Wang nå meldt seg ut av partiet." Endret 15. februar 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Noen som vet om det hjelper og åpne porter i brannmuren for å få mer hastighet? Bufrer jo hele tiden. 5611279[/snapback] når du har bufret en kanal trykker du på motsatt museknapp på selve media playeren så på alternativer nettverksbufring: bufre i [ ] sekunder med innhold her kan du skrive inn 60 Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Noen som vet om det hjelper og åpne porter i brannmuren for å få mer hastighet? Bufrer jo hele tiden. 5611279[/snapback] Det går jo ann å prøve, men det som nok hjelper best er så sette opp størrelsen på buffer i WMP Edit: Litt sent ute ja Endret 15. februar 2006 av tZar Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Meget interessant. Det er vel ingen tvil om at IPTV er kommet for for å bli. Har akkurat kjøpt meg ny bolig og har en stund vurdert hvilken parabol jeg skulle ha og om jeg skulle ha canal + eller viasat. Da viste det seg at jeg trenger jo ikke noen parabol i det hele tatt. NGT er redningen .Nå har jeg bestillt IPTV fra NGT. Spent på hvordan dette virker i praksis. NGT IPTV Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 finner ikke tv2 igjen hva heter tv2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg