tundra Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 var det jeg og spekulerte på... men det blir vel til at jeg kommer til å sitte her å vente til en eller annen vennlig sjel legger ut de norske kanalene, eller til jeg kommer over en kinesisk som sender OL.. har ikke funnet en enda, finner bare reklame og nyheter.. Si fra hvis noen kommer over en kanal med OL =) Lenke til kommentar
underground Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Noen som kan fortelle meg hvilken som er nrk? finner den ikke jeg. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har ikke de norske kanalene i dag jeg ? Borte vekk.... Lenke til kommentar
tundra Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 nrk er ikke oppe nå.. hvis du har lest hele tråden ser du at de norske kanalene er av og til på lista, av og til ikke, alt etter om det er noen som sender det. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Noen som kan fortelle meg hvilken som er nrk? finner den ikke jeg. 5608622[/snapback] De norske er ikke tilgjengelige for øyeblikket Lenke til kommentar
underground Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ok greit leste bare første siden jeg. Men da vet jeg det. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 noen som vet om kanallisten oppdaterer seg selv, eller om man må starte programmet på nytt for å oppdatere? er livredd for å gå glipp av at de norske kanalene kommer tilbake :o Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 noen som vet om kanallisten oppdaterer seg selv, eller om man må starte programmet på nytt for å oppdatere? er livredd for å gå glipp av at de norske kanalene kommer tilbake :o 5608664[/snapback] Den oppdaterer seg selv Lenke til kommentar
tundra Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 det var da enda bra men jeg finner ingen kanaler som sender OL:( bare fotball, reklame, og kinesiske nyheter. jeg synes ikke det er veldig spennende... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sjekk ut denne: Dagbladet: Slik ser du OL på PC-en Den nederlandske tv-stasjonen NOR gir alle med tilgang til en PC og Internett, muligheten til å følge det meste av OL-festen direkte på dataskjermen. I klare farger og seks kanaler. Du trenger ikke en gang å registrere deg noe sted. Alt du trenger å gjøre, er å besøke tv-stasjonens hjemmeside, klikke på det store play-tegnet i nederste høyre hjørne - og lene deg tilbake i kontorstolen. Ingen språkkunnskaper nødvendig Heller ikke stø nederlandsk er viktig for å navigere på siden, melder nyhetsbyrået ANB. Seks kanaler med lettforklarlige visuelle beskrivelser av hva som vises til enhver tid, gjør det enkelt for OL-sultne nordmenn uten tv-tilgang å følge langrenn, alpint, ishockey, hopp og stort sett alt annet av tv-bilder som sendes fra OL-byen. Enkelt, og ikke minst gratis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sikkert fint, men dei viser ikkje Norge - Japan og det blir kommentert på nederlandsk. Lenke til kommentar
godtfred1000 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sjekk ut denne:Dagbladet: Slik ser du OL på PC-en Den nederlandske tv-stasjonen NOR gir alle med tilgang til en PC og Internett, muligheten til å følge det meste av OL-festen direkte på dataskjermen. I klare farger og seks kanaler. Du trenger ikke en gang å registrere deg noe sted. Alt du trenger å gjøre, er å besøke tv-stasjonens hjemmeside, klikke på det store play-tegnet i nederste høyre hjørne - og lene deg tilbake i kontorstolen. Ingen språkkunnskaper nødvendig Heller ikke stø nederlandsk er viktig for å navigere på siden, melder nyhetsbyrået ANB. Seks kanaler med lettforklarlige visuelle beskrivelser av hva som vises til enhver tid, gjør det enkelt for OL-sultne nordmenn uten tv-tilgang å følge langrenn, alpint, ishockey, hopp og stort sett alt annet av tv-bilder som sendes fra OL-byen. Enkelt, og ikke minst gratis. 5609059[/snapback] Hva er web adressa? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Hva er web adressa? 5609124[/snapback] http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html Forresten... hvorfor skrev du på engelsk i sted, og norsk nå? Endret 15. februar 2006 av tZar Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hva er web adressa? 5609124[/snapback] http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html Forresten... hvorfor skrev du på engelsk i sted, og norsk nå? 5609129[/snapback] Nå ble jeg også nysgjerrig. OnT: Fant flere: Finsk tv sender på svensk, kanskje litt bedre enn nederlandsk !? De sender også direkte.http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/torino...inostream3.html Finsk TV sender og kostnadsfritt.http://sporten.yle.fi/turin2006/# For de som er tilkoblet uninett og som harmulticast hele veien frem til maskinen er det flott bilde hos http://media.hiof.no/tv/ dette belaster heller ikke nettet like mye som tradisjonell streaming. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvordan lager man egen server da? Må jo gå an å begrense antall brukere Lenke til kommentar
plutarks Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Noen som vet når de norske kanalene kommer tilbake? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er dette nok for streaming?: Nedlastingshastighet: 4 624 kbit/s (4 000 000 bytes på 6,921 sek) Opplastingshastighet: 3 857 kbit/s (4 000 000 bytes på 8,297 sek) Men jeg trur ikke det går på denne dataen. (Bærbar) Lenke til kommentar
haakie Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nå er alle norske programmer oppe igjen! (nrk1,nrk2,tv3) Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er dette nok for streaming?: Nedlastingshastighet: 4 624 kbit/s (4 000 000 bytes på 6,921 sek) Opplastingshastighet: 3 857 kbit/s (4 000 000 bytes på 8,297 sek) Men jeg trur ikke det går på denne dataen. (Bærbar) 5610192[/snapback] Kan ikke skjønne at den ikke skal kunne gå ann for 1 kanal... men nå vet jeg desverre ikke nok til å kunne si noe sikkert Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hva heter discovery channel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg